Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تابستان داغ در جاده‌ی منچستر - بارسلون؛ سیتی دست بردار «مسی» نیست

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси после матча против "Наполи" в Испании
Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستر سیتی که امسال خواهان جذب مسی بود، همچنان دست بردار این فوق ستاره آرجنتینی باشگاه بارسلونا نیست.

به گزارش اسپوتنیک، چند ماه پیش و پس از تحقیر در بازی مقابل بایرن مونیخ بود که لیونل مسی فوق ستاره بارسا جنجالی بر پا کرد و خواهان جدایی از کاتالان‌ها شد.

Капитан Барселоны Лионель Месси в четвертьфинальном матче Лиги чемпионов УЕФА против Баварии (14 августа 2020). Лиссабон  - اسپوتنیک افغانستان
رییس لالیگا: جدایی مسی از بارسا اصلا ایدۀ خوبی نبود

همه بارسایی ها نگران و ناراحت بودند که نکند اسطوره تیمشان جدا شود. همه به خیابان آمدند و اعتراض کردند. حتی به سمت باشگاه هجوم بردند و خواهان استعفای بارتومئو شدند. مسی برای یک هفته دنیا را بهم ریخت و ترند و صدرنشین اخبار در دنیا شد. او سکوتی مرگبار کرد و رسانه‌ها از تیم‌های خوهان لئو خبر می‌زدند. طرفداران سردرگم بودند.

اما خبرنگاران مطرح، اخبار جدی از علاقه سیتی به مسی منتشر می‌کردند و انگار همه چیز هم برای این انتقال عجیب و غریب آماده بود. این فوق ستاره آرجنتینی با پپ و دوستانش هم صحبت کرده بود. اما ناگهان یک فایل تصویری توسط "گُل" منتشر شد که لیونل مسی در آن، یبا این رسانه یک مصاحبه اختصاصی کرده بود و با حمله به مدیریت بارتومئو اعلام کرد در بارسا به کارش ادامه می‌دهد تا پروژه 700 میلیون پوندی این انتقال متوقف شود.

این درحالی است که سیتی با قدرت دنبال به انجام رساندن رؤیای خود در تابستان سال آینده است. اسکای‌ اسپورت گزارش داده، منچسترسیتی همچنان دنبال جذب فوق‌ ستاره آرژانتینی بارسلوناست. سوریانو مدیر اجرایی سیتیزن‌ها که رابطه نزدیکی هم با مسی دارد، در این خصوص گفت:«ما تابستان آینده روی جذب مسی متمرکز خواهیم بود. من فکر می‌کنم ما قدرت مالی کافی و قابلیت سیستمی لازم برای این سرمایه‌گذاری را داریم.»

اخیراً لوییس سوارز مهاجم اروگوئه ای باشگاه بارسلونا و دوست صمیمی مسی هم جدا شد و این، ناراحتی پسر آرژانتینی را بیشتر هم کرده است اما او فعلاً راهی ندارد. سوارز در یک گفتگو اعلام کرد:«مسی پایان فصل فعلی می‌خواهد کاتالان‌ها را ترک کند اما اگر این مدیریت عوض شود یک مدیر خوب به بارسا بیاید که لئو خوشحال باشد، او قطعاً آبی و اناری پوش خواهد ماند.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала