Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانند هر طرفداری نمی‌خواستم «مسی» از بارسا جدا شود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس پویول
کارلوس پویول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطوره بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش از عدم جدایی لیونل مسی از جمع‌ آبی‌اناری‌ها ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کارلس پویول در جدیدترین گفت‌و‌گوی خود گفته دوست داشته در میلان کنار مالدینی بازی کند. پویول از خوشحالی خود بابت ادامه حضور مسی در بارسلونا هم خبر داده است.

Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
تابستان داغ در جاده‌ی منچستر - بارسلون؛ سیتی دست بردار «مسی» نیست
پویول در جدیدترین گفت و گوی خود به اسپورت گفته:«مانند هر طرفداری نمی‌خواستم مسی از بارسلونا جدا شود اما در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد. در نهایت او تصمیم گرفت بماند و اخیرا هم گفته که انگیزه دارد که برنده شود و امیدواریم او بتواند برای سال‌ها به روندش ادامه دهد. او برای لالیگا مثل یک دارایی است
کاپیتان پیشین کاتالانی‌ها که پیراهن هیچ تیمی را جز بارسا را بر تن نکرده است دوست داشه در کنار مالدینی بازی کند. پویول در این خصوص بیان داشت:«در سال 2014 پس از مصدومیتم تصمیم گرفتم برخلاف پیشنهادهایی که برای جذب من از باشگاه‌های ایتالیایی و انگلیسی می‌رسید از فوتبال خداحافظی کنم.»
کاپیتان متعصب بارسا در پایان گفت:«زمانی که باشگاه‌ شما خانه شما هم به شمار می‌رود نمی‌توانید پیراهن تیم دیگری را بر تن کنید. البته دوست داشتم به میلان بروم و در کنار پائولو مالدینی که الگوی من بود بازی کنم. میلانی‌ها به دوران اوج خود برمی‌گردد حتی اگر حالا در شرایطی سخت باشند. باعث خوشحالی من بود اگر فوتبالم را در ایتالیا خاتمه می‌دادم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала