Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد وسوسه انگیز عربستانی‌ها برای ماتا؛ او می‌خواهد بماند

© REUTERS / Lisi NiesnerПолузащитник «Манчестер Юнайтед» Хуан Мата радуется забитому голу
Полузащитник «Манчестер Юнайтед» Хуан Мата радуется забитому голу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوان ماتا ستاره منچستریونایتد پیشنهاد عظیم تیم عربستانی را رد کرد و می‌خواهد در این فصل با منچستریونایتد حداقل یک عنوان کسب نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ خوان ماتا پیشنهاد بزرگ وسوسه‌انگیز یک باشگاه عربستان سعودی را که نامش مشخص نیست رد کرده و معتقد است که این فصل می‌تواند با منچستر یونایتد یک جام کسب کند.

ستاره اسپانیایی در این رقابت‌ها هنوز در لیگ برتر بازی نشده و در عوض حضورش در مسابقات جام کارابائو نیز کاهش یافته است.

در حال حاضر فرد، برونو فرناندز، پل پوگبا، نمانیا ماتیچ و خرید تابستانی "دانی فن دی‌بیک" همه به ترتیب انتخاب اول و جلوتر از ماتا هستند.

ستاره سابق چلسی در جُفت شروع خود برای اوله گونار سولسشایر خوش درخشیده و در دو پیروزی یونایتد به عنوان مرد مسابقه شناخته شده است.

آخر هفته ادعاهایی مبنی بر این‌که باشگاهی از عربستان سعودی به هافبک پیشنهاد داده که با آن وی فُرصتی پردرآمدی را به دست آورده در حالی‌که تنها یک سال از قراردادش در اولدترافورد باقی مانده است.

نشریه آ اس اسپانیا به جزئیات بیشتری این پیشنهاد پرداخته و ادعا کرده که قرارداد اولیه 16 میلیون یورو بوده است. با این حال، پس از آنکه نماینده و پدر ماتا آن را رد کردند حقوق پیشنهادی به 20 میلیون یورو افزایش یافت.

علی‌رغم پرداخت حقوق و دستمزد بسیار زیاد ماتا اصرار دارد که در شیاطین‌سرخ خواهد ماند و به زور به ترکیب سولسشایر خواهد رسید.

این گزارش حاکی از آن است که با وجود شروع متزلزل یونایتد در این فصل بازیکن 32 ساله می‌خواهد در انگلستان بماند و مطمئن است که این فصل یک عنوان را به دست می‌آورد.

ماتا یک سال از قرارداد فعلی دارد اما گزینه تمدید این قرارداد برای 12 ماه دیگر در تابستان سال آینده نیز در اختیارش است.

سولسشایر هنوز هم ستایشگر بزرگ وی است و او را "عضو با ارزش تیم" می‌داند. وی پس از نمایش او در جریان پیروزی 3-0 برابر برایتون گفت: "خونسردی و تجربه او برای یک تیم جوان بسیار حیاتی است. من فکر می‌کنم او هر لحظه کم و بیش در این بازی خلق کرد که از نظر حمله به بالاترین کیفیت رسید. او یک عضو بسیار با ارزش در تیم و یک بازیکن برجسته است. هرگز نمی‌توان به او گفت که چه زمانی بازی نمی‌کند."

سرمربی یونایتد اضافه کرد: "او یک زندگی خارق العاده داشته، هر چیزی را که برای بردن کم و بیش وجود دارد برده است. او یک مثال برای همه است که باید ببینند چگونه رفتار می‌کنید و چگونه فُرصتی پیدا می‌کنید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала