Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان - هالند؛ فاصله‌ای به ارزش 75 میلیون

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان یک قدم دیگر به ارلینک هالند نزدیک شده و می‌تواند او را با 75 میلیون به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنی؛ رئال مادرید مصمم به جذب ارلینگ هالند از دورتموند در آینده‌ای نزدیک است و این تیم می‌خواهد با سایر مدعیان نبرد کند. اما کهکشانی‌ها می‌توانند از رابطه عالی با بوروسیا دورتموند استفاده کنند و رقابت را برنده شوند.

هالند که در جنوری 2020 با بوروسیا دورتموند قرارداد بست، هر روز بهتر از دیروز نمایش خوب ارائه می‌دهد و در بازی نهایی با تیم ملی کشورش نیز توانست بهترین عمل‌کرد را داشته باشد و موفق شد یکشنبه‌شب هت‌تریک نماید.

در حالی‌که رئال مادرید هیچ تقویت عمده‌ای در بازار نقل و انتقالات نکرده گفته می‌شود زین الدین زیدان قبلاً لیست اولویت‌های خود را معرفی کرده است. ستاره نارویژی در کنار سایر بازیکنانی مانند ادواردو کاماوینگا، کیلیان امباپه یا جیدون سانچو در آن شامل هستند ولی رقبای زیادی وجود داردکه بوروسیا دورتموند قصد ندارد با هزینه کمتری این ستاره‌اش را رها نماید.

 

یک بند با قیمت 75 میلیون یورو… به جز رئال؟

در حالی که بسیاری از منابع به کوپن آزادی تابستان 2022 استناد می‌کنند مارکا امروز مدعی شد که ارلینگ برات هالند یک بند آزادسازی به مبلغ 75 میلیون یورو خواهد داشت. مبلغ قابل توجهی که رئال مادرید می‌تواند آن را دور بزند. زیرا طبق گزارش روزنامه اسپانیایی، رئال می‌تواند از روابط عالی با بوروسیا دورتموند تقویت شده در هنگام قرض دادن اشرف حکیمی (2018-2020) و ژسوس رینیر (2020) برای دور زدن بند تعیین شده استفاده کند. این یکی دیگر از دارایی‌های زین الدین زیدان است که قصد دارد با استفاده از دوستی بین هالند و مارتین اودگارد ستاره جوان را که آرزوی جذب او را دارد به خدمت بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала