Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشحالی آسنسیو از ماندن مسی در بارسا

© AFP 2023 / Pierre-Philippe MarcouMarco Asensio, futbolista español
Marco Asensio, futbolista español - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکو آسنسیو در مورد بازگشت هازارد اطمینان دارد و از ماندن مسی در بارسلونا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مارکو آسنسیو بازیکن رئال مادرید در مورد مصدومیت ادن هازارد، ماندن لیونل مسی و نیز مربیگری زیدان صحبت کرد.

این سازنده با برنامه اسپانیایی "ال‌ترانسیستور" صحبت کرده و نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف از جمله وضعیت‌اش با ادن هازارد به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد بازیکن رئال به بهترین فورم خود بر می‌گردد زیرا در دو مسابقه اخیر به عنوان بازیکن اصلی رئال مادرید به میدان رفته هرچند که اخیراً مجبور به شکست دیگری شده است.

آسنسیو که از سوی لوئیز انریکه مجبور به حذف از فراخوان تیم ملی شد ابتدا به دلیل آسیب دیدگی زانو و سپس یک گلودرد جدی، در پاسخ به سوالی گفت: "من فکر می‌کنم او اکنون باید یک سریال Netflix را تماشا کند و در خانه استراحت کند."

او با چشم انداز به یورو تابستان آینده بیشتر به چشم انداز خود با تیم ملی اسپانیا پرداخت و روی کارهای مورد نیاز تمرکز کرد: "این روزها کمی عجیب است زیرا مدت زیادی است که به تیم ملی دعوت نمی‌شوم اما برای بازگشت به کار خود ادامه می‌دهم. من از این دو بازی لذت بردم، آنها متفاوت بودند زیرا حریف نیز در سبک شما تأثیر می‌گذارد ولی تیم لوئیز انریکه همیشه برای پیروزی بیرون می‌رود."

مارکو بیشتر در مورد آسیب دیدگی که او را مدت طولانی دور نگه داشت، با تأیید ترس اولیه‌ای که داشت، دردی را که متحمل شد و استرس روحی که به او وارد کرد توضیح داد که در واقع او را به عنوان یک شخص و یک بازیکن تغییر داده است: "این یک تجربه است که از همه لحاظ باعث تقویت من شده است. آسیب دیدگی من را تغییر داده، هر روز نبردی علیه خودت است، تلاش برای بهبودی. هر روز هدف متفاوتی وجود دارد زیرا در غیر این صورت شما یک گام به عقب در روند بهبودی بر می‌گردید.

بازی‌ساز کهکشانی‌ها در مورد مربی باشگاه‌اش زین الدین زیدان به شدت به تحسین و تمجید پرداخت: "وقتی در سال 2016 به مادرید بازگشتم فهمیدم كه باید برای متقاعد كردن زیدان پیش فصل خوبی داشته باشم. او به من گفت كه می‌خواهم در سوپرجام اروپا شروع كنم و او روی من حساب می‌کرد. زیدان بسیار صادق است، او آرامش زیادی به ارمغان می‌آورد و او یک مربی عالی است که عناوین زیادی را برای مادرید تحویل داده است. هر ساله از خودش پیشی می‌گیرد. هنگامی که من کودک بودم، پوستری از والی وی (لیگ قهرمانان 2002 گلاسکو) را در اتاق خود داشتم."

هازارد برای به دست آوردن اعتماد به نفس خود

آسنسیو با هم تیمی جدید خود ادن هازارد بازیکنی که به عنوان آخرین گالاستیکو در این باشگاه به خدمت گرفته شده، وقت زیادی نداشته است. مصدومیت همچنین در اولین سال حضور ستاره بلجیمی در لالیگا تأثیرگذار بوده اما این بازیکن در مورد بازگشت هم‌تیمی خود با فُرم مثبت خرسند است: "هازارد روحیه خوبی دارد، او بسیار خوب به نظر می‌رسد. برای او دشوار است زیرا او به مصدومیت عادت نکرده و فقط اتفاق بد برای او رخ داده است. به محض این‌که احساس خوبی داشت مطمئنم که سریع اعتماد به نفس خود را بازیابی خواهد کرد."

مارکو اظهار امیدواری کرد که هواداران اجازه ورود به استادیوم‌ها را دارند زیرا از کروناویروس ایمن است و همچنین بدون هواداران مسابقات احساس تاکتیکی عجیب بیشتری دارند. او همچنین اعتراف کرد که انتظارات از او بالاست و از این‌که این مسئولیت را به عهده گرفته و موفقیت‌های بیشتری را برای لوس بلانکوس به ارمغان آورده خوشحال است.

خروج مسی از بارسا

دور از مادرید موضوع فوتبال تابستان و درخواست مسی برای ترک بارسا از او پرسیده شد.

آسنسیو قبل از اشاره به این‌که مخفیانه خوشحال است پاسخ داد: "برایم مهم نبود که مسی رفت یا ماند اما برای بارسلونا بهتر بود که او بماند. من دوست دارم مقابل بهترین‌ها بازی کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала