Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوش‌خبری در آستانه دربی مرسی‌ساید؛ مانه، تیاگو و ماتیپ به تمرینات برگشتند

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه
سادیو مانه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قبل از دیدار مرسی ساید بازیکنان لیورپول که مصدوم و کرونایی بودند (مانه، تیاگو و ماتیپ) به تمرینات بازگشتند.

به گزارش اسپوتنیک؛ قبل از دربی مرسی ساید (بین لیورپول و اورتون) شاهد حضور دوباره سادیو مانه، تیاگو آلکانترا و جوئل ماتیپ که کرونایی و مصدوم بودند همه به تمرین بازگشتند تا یورگن کلوپ یک افزایش چشمگیر به دست آورده است.

مانه و تیاگو هر دو پس از آزمایش مثبت برای ویروس کرونا مجبور به قرنطین رفته بودند، در حالی که ماتیپ در سه بازی اخیر لیگ به دلیل آسیب دیدگی عضلانی از بازی‌ها دور شده بود.

اما این سه نفر روز سه‌شنبه دوباره به تمرین برگشتند و زمان بندی برای کلوپ که شنبه مقابل تیم بدون شکست اورتون قرار می‌گیرد نمی‌تواند بهتر باشد.

تافی‌ها در هر چهار بازی خود در لیگ پیروز شده‌اند و در حال حاضر در بالای جدول لیگ برتر قرار دارند.

هر سه بازیکن می‌توانند مستقیماً به بازی برگردانده شوند و سرخ‌ها بخواهند قبل از وقفه بازی‌های ملی پس از شکست 7-2 به برتری دست یابند.

خرید تیاگو در تابستان در دیدار مقابل آرسنال با مانه بازی را از دست داد زیرا آنها از قوانین و دستورالعمل‌های دقیق پیروی می‌کردند.

تیاگو پس از انتشار عکس‌هایی از خود در حال قدم زدن در اطراف مرکز شهر لیورپول به این واقعیت اشاره کرده بود که دوره انزوا را پشت سر گذاشته است.

هر بازیکنی که نتیجه آزمایش مثبت ویروس کرونا را برگرداند باید یک دوره انزوای 10 روزه دیگر را پشت سر بگذارد و سپس دو تست منفی را ثبت کند تا دوباره به بازی برگردد.

کلوپ احتمالاً بدون نبی کیتا که آزمایش کوید 19 را تجربه کرد در حالی که مشغول بازی‌های ملی با گینه بود، نخواهد بود.

این هافبک منتظر نتیجه تست بعدی خود است اگر مثبت باشد او بازی در گودیسون پارک و تقریباً لیگ قهرمانان برابر آژاکس در 21 اکتوبر را از دست می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала