Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درگیری «لیونل مسی» با بازیکنان بولیوی؛ وقتی فوق ستاره آرجنتین عصبانی می شود! + ویدیو

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Dejected Argentina's Lionel Messi reacts leaving a pitch after the 1-1 draw at World Cup Group D soccer match between Argentina and Iceland at the Spartak stadium in Moscow, Russia, June 16, 2018
Dejected Argentina's Lionel Messi reacts leaving a pitch after the 1-1 draw at World Cup Group D soccer match between Argentina and Iceland at the Spartak stadium in Moscow, Russia, June 16, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق لب خوانی رسانه آرجنتینی، مسی به هم وطنش در کادر فنی تیم ملی بولیوی توهین کرده اما مشخص نیست لوکاس ناوا به مسی چه گفته است.

به گزارش اسپوتنیک، بولیوی در دومین بازی دور مقدماتی جام جهانی 2022 میزبان آرژانتین بود که در نهایت آرجنتین موفق شد پس از 15 سال در لاپاز با نتیجه 2-1 پیروز شود.

Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время празднования гола  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بعد از انتخابات بارسا، وضعیت مسی چه میشود؟

با اینحال مسی و یارانش دیروز موفق شدند به لطف گلهای مارتینز و کورئا در نهایت بولیوی را 2-1 شکست دهند. اما به نظر می رسد دشواری بازی در ارتفاع بالای سه هزار متری لاپاز این بار هم لیونل مسی را به شدت تحت تاثیر قرار داد و باعث شد او در انتهای بازی درگیری شدیدی با بازیکنان بولیوی پیدا کند.

مسی که ناگهان با بازیکنان بولیوی درگیر شده بود شروع به فحاشی شدید به آنها کرد و همین باعث شد بازیکنان ذخیره بولیوی هم به سمت او یورش بیاورند و آرژانتینی ها هم در کنار مسی قرار گیرند تا از او حمایت کنند. رسانه‌های آمریکای جنوبی مدعی شدند مسی از کلمات نامناسب استفاده کرده و حتی خطاب به یک بازیکن بولیوی این جمله را گفته:«تو چی می‌گی کچل؟!» نقطه شروع درگیری با صحبتهای مارسلو مارتینز بازیکن بولیوی بود که بر اساس گزارش رسانه‌ها پیروزی 6-1 بولیوی بر آرجنتین در سال 2009 را به رخ مسی کشید و باعث عصبانیت او شد.

در پایان بازی سرخیو آگوئرو همبازی مسی در تیم ملی در اینستاگرام خود یک استوری منتشر کرد و با پخش  صحنه درگیری در پایان بازی، با کلمه کچل که توسط مسی به زبان آورده شده بود شوخی کرد و نوشت:«برای لئو بزنید روی سر کچلش ..."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала