Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت رونالدو و مسی بر سر دی‌ماریا

© Sputnik / Михаил Воскресенский /  مراجعه به بانک تصاویر آنخل دیماریا
آنخل دیماریا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های بارسلونا و یوونتوس قصد دارند ستاره آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن را به خدمت بگیرند

به گزارش اسپوتنیک، نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» خبر داده که باشگاه یوونتوس در تلاش جذب آنخل دی‌ماریا به صورت رایگان است. سران این باشگاه ایتالیایی برای انتقال این ستاره آرجنتینی به تورین در تابستان سال آینده برنامه‌ریزی دارند.

آنخل دیماریا - اسپوتنیک افغانستان
واکنش تند «دی‌ماریا» از دعوت نشدنش به تیم ملی آرجنتین!

دی‌ماریا یکی از ستاره‌های فوتبال جهان است که قراردادش در تابستان به پایان می رسد و می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی برود. بانوی پیر می خواهد در این رقابت از دوستی قدیمی دی‌ماریا با رونالدو در رئال استفاده کند و این ستاره آرجنتینی را به تورین بکشاند. دی ماریا در زمان حضورش در رئال دوستی نزدیکی با  داشت.

در این میان اما، بارسلونا هم در این رقابت حضور دارد و می خواهد از دوستی مسی هموطن دی ماریا استفاده کند و این بازیکن را به نیوکمپ ببرد. از سوی دیگر دی ماریا ترس از این دارد در صورت انتقال به بارسلونا مورد غضب هواداران رئال قرار بگیرد. دی ماریا در سال 2015 از منچستر یونایتد راهی پاری‌سن‌جرمن شد و در طول 5 سال گذشته برای تیم فرانسوی بازی های درخشانی انجام داده است.

قابل یادآوریست که یوونتوس تنها مشتری دی ماریا نیست چون باشگاه های دیگر اروپایی هم می خواهند چنین بازیکنانی را به صورت رایگان به خدمت بگیرند.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала