Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس و آماده‌سازی یک پیشنهاد باورنکردنی برای کیلیان امباپه

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش یک رسانۀ ایتالیایی، باشگاه یوونتوس در حال آماده‌سازی یک پیشنهاد بزرگ برای ستاره فرانسوی پاری‌سن‌جرمن است.

به گزارش اسپوتنیک، لیگ ملت‌های اروپا در حال برگزاری است و بازیکنان این قاره هم در اردوهای ملی به سر می‌برند اما همچنان اخبار مربوط به نقل و انتقالات در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

Cristiano Ronaldo, futbolista portugués - اسپوتنیک افغانستان
ادعا در ایتالیا؛ رونالدو بیاید، امباپه می‌ماند

نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» ایتالیا در همین زمینه خبری مبنی بر آماده سازی پیشنهاد خرید امباپه توسط یوونتوس منتشر کرده که باعث تعجب فوتبال‌دوستان بابت رقم آن می‌شود. این نشریه نوشته مدیران یووه در حال آماده کردن پیشنهادی به ارزش 400 میلیون یورو هستند تا امباپه را تابستان سال آینده به تورین ببرند.

بسیاری از هواداران یوونتوس رویا این مسئله را می‌بینند که امباپه و رونالدو در کنار هم بازی کنند و سال آینده ممکن این اتفاق رخ دهد و رونالدوی 35 ساله که بجز امسال، یک سال از قراردادش باقی مانده می‌تواند در صورت رخ دادن این اتفاق در کنار امباپه، زوجی رویایی برای هواداران یوونتوس بسازند.

یوونتوسی‌ها که رونالدو را 2 سال پیش خریداری کرده‌اند این بار طبق اعلام توتو اسپورت هر کاری می‌کنند تا بتوانند سوپراستار فرانسوی را جذب کنند. در همین حال، امباپه که یکی از گزینه‌های رئال مادرید هم هست هر فصل، در فرانسه بی‌نظیر کار می‌کند و همین حالا هم در 3 بازی خود توانسته 2 گل بزند و 3 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش بدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала