Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو: مسی در سال 2014 با انتقال چلسی موافقت کرد

© AFP 2023 / Pau BarrenaАргентинский футболист Лионель Месси
Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید که لیونل مسی در 2014 قبول کرده بود به چلسی بیاید.

به گزارش اسپوتنیک؛ تابستان امسال اولین باری نیست که لئو مسی تلاش می‌کند نیوکمپ را ترک کند. شش سال پیش مورینیو فقط با پدر بازیکن توافق کرده بود.

تلاش لئو مسی برای ترک بارسلونا در این تابستان کاملاً مستند بود اما به دلیل اختلاف قانونی بالقوه در مورد ماده بند آزادی 700 میلیون یورویی او علی‌رغم علاقه اجتناب ناپذیر از سراسر اروپا، به ویژه از منچسترسیتی، پی‌اس‌جی و اینترمیلان بی نتیجه ماند.

با این حال طبق گفته جیانلوکا دی مارتزیو روزنامه نگار ایتالیایی، مسی در سال 2014 پس از فصلی که بلوگرانا با هدایت جراردو مارتینو سوپرجام اسپانیا را در ابتدای رقابت‌ها از دست داد، در آستانه ترک نیو کمپ بود.

اتلتیکو در آخرین روز فصل بارسا را ​​به عنوان قهرمانی لیگ رساند، در حالی که رئال مادرید در فینال کوپا دل ری پیروز شد و جام را از بارسا گرفت و مسی را از لیگ قهرمانان نیز حذف گردید.

 

مورینیو مسی را برای چلسی فریب داد

در یک اسناد جدید دی مارتزیو ادعا می‌کند که داستان بزرگترین نقل و انتقالات را که هرگز نهایی نشد بیان می‌کند و مهمترین آنها توافق نامه‌ای است که ظاهرا بین مسی و ژوزه مورینیو برای فوق ستاره آرژانتینی انجام شده تا با دشمن قدیمی خود در استمفوردبریج همکاری کند. چلسی مایل بود بند آزادسازی مسی را که در آن زمان 250 میلیون یورو بود فعال کند و متعهد به پرداخت سالانه 50 میلیون یورو برای جذب این مهاجم بارسلونا شود. به گفته دی مارتزیو یک تماس ویدئویی بین مسی و مورینیو منجر به توافق کلامی بین بازیکن و مدیر شد و بزرگترین داستان نقل و انتقالات هرگز گفته نشده است."

اما این انتقال به دلیل مخالفت پدر بازیکن خورخه مسی و توصیه دکو هافبک سابق بارسلونا و چلسی عملی نشد.

دی مارتزیو همچنین ادعا می‌کند که فلورنتینو پرز یک سال قبل در سال 2013 مسی را وسوسه کرده بود که برای رئال مادرید بازی کند اما کاپیتان آرژانتین هرگونه مذاکره با رقبای اصلی بارسلونا را رد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала