Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی فقط با 11 بازیکن فردا سفر می‌کند؟ + ویدیو/عکس

© AP Photo / Daniel Coleپاریسن جرمن - پی اس جی
پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند فقط با 11 بازیکن در لیگ 1 فرانسه با حریف‌اش "نیمس" روبرو خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ توماس توخل سرمربی پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرده که برای گزینش بازیکن تیم‌اش جهت سفر به نیمس و مسابقه با حریف‌اش با دردسر روبرو است.

توماس توخل نگران است که پاری‌سن‌ژرمن برای بازی روز جمعه لیگ 1 با تیم نیمس به دلیل مصدومیت، تعلیق و پروتکل ویروس کرونا فقط 11 بازیکن را در اختیار دارد.

قهرمان حاکم فرانسه وقتی در بازگشت به میادین پس از دو هفته وقفه بازی کنند به دنبال کسب پنجمین بُرد پیاپی خواهند بود.

با این حال توماس توخل امروز پنجشنبه در کنفرانس خبری خود قبل از بازی تأیید کرد که تعدادی از بازیکنان یا قطعاً از بازی خارج شده‌اند یا حضور شان درهاله از ابهام است.

مارکوینوش، مارکو وراتی، جولیان دراکسلر، تیلو کهرر، خوان برنات و مائورو ایکاردی مصدوم هستند. آنخل دی‌ماریا و لایوین کورزاوا محروم هستند در حالی‌که آندر هررا به بیماری کوید 19 مبتلا شده است.

در همین حال دانیلو پریرا و کالین داگبا خرید جدید با بازیکنانی که از نظر ویروس کرونا مثبت آزمایش شده‌اند تماس نزدیک دارند و باید روز پنجشنبه آزمایش دیگری انجام دهند.

نیمار و امباپه نیز مشکوک هستند

همچنین علامت‌های سوال برانگیز در مورد تناسب اندام نیمار و کیلیان امباپه پس از بازی‌های ملی ایجاد شده که باعث نگرانی توخل است به خصوص که با منچستر یونایتد سه شنبه آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی نماید.

توخل گفت: "دراکسلر، وراتی و مارکینوش در مقابل نیمس بازی نخواهند کرد و برای رویارویی با منچستر [در لیگ قهرمانان] تردید دارند. هررا به کووید-19 آلوده شده است. دانیلو با کریستیانو رونالدو در تماس بوده بنابراین نمی‌تواند با ما باشد."

وی در ادامه تصریح کرد: "داگبا همچنین با مكانسن كاكرت با تیم زیر 21 سال در تماس بود ما امروز می‌بینیم كه آیا او هنوز در این تست منفی است تا دوباره به گروه برگردد یا خیر؟ كهرر هنوز مصدوم است و چند هفته غایب خواهد بود. برنات نیز غایب است و سرانجام ایكاردی در تمرین چهارشنبه گذشته در رباط داخلی زانو مصدوم شد."

توخل افزود: "این مسئله بزرگی نیست اما او در مقابل نیمس و منچستر یونایتد در کنار ما نخواهد بود. ما برای فردا به یک تیم جاه طلب و شجاع نیاز داریم. ما می‌خواهیم حمله کنیم و گل نخوریم. ما می‌خواهیم برای دیدار منچستر یونایتد آماده باشیم."

سرمربی نائب قهرمان لیگ قهرمانان اضافه نمود: "در طرف دیگر ما باید مراقب کسانی باشیم مانند امباپه و نیمار که از وقفه بازی‌های ملی بازگشته‌اند. شاید فقط 11، 12 یا 13 بازیکن داشته باشیم. این فردا دردسر خواهد بود اما ما می‌خواهیم تیم را قبل از رویارویی با منچستر یونایتد به پیروزی برسانیم."

توخل قبل از خرید دانیلو، مویز کین و رافینیا در اواخر پنجره بازار انتقالات PSG را به دلیل عدم فعالیت نقل و انتقالات انتقاد کرد.

مدیر ورزشی لئوناردو به اظهارات توخل توجه نکرد و از مربی آلمانی دعوت کرد که اگر از پشتوانه مالی خود راضی نیست باشگاه را ترک کند.

توخل برای اولین بار پس از مصاحبه لئوناردو گفت: "من به وضوح آن را شنیدم. من نظر خود را ارائه داده‌ام. در فوتبال هرگز مسائل را شخصی نمی‌گیرم. از آن زمان هیچ تماسی نداشته‌ایم. من دو هفته است که با بازیکنان کار می‌کنم این چیزی است که بیشتر از همه دوست دارم. به عنوان یک گروه، همه ما بسیار نزدیک هستیم. اما درگیری ممکن است اتفاق بیفتد. ما نظرات خود را ارائه داده‌ایم و من شخصاً چیزی را نمی‌پذیرم. من اینجا هستم تا برای بهترین تیم تلاش کنم. اکنون ما حرکت می‌کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала