Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انوش دستگیر در کابل: در دسامبر اردوی تمرینی خواهیم داشت.

© AFFانوش دستگیر، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور
انوش دستگیر، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشور برای تماشای بازی فینال لیگ برتر و نیز سمینار آموزشی وارد کابل شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان در آستانه بازی فینال لیگ برتر فوتبال کشور وارد کابل شده و در گفتگویی با صفحه فدراسیون فوتبال کشور اظهار داشت که به خاطر تماشای بازی برخی بازیکنان به خصوص ملی‌پوشان کشور به کابل آمده و نیز کارهایی روی دست دارد: "به خاطر وظیفه آمده‌ام و پلان دارم که با مربیان تیم‌های ملی برای دو سه روز سمینار داشته باشم تا بتوانیم سیستمی که در تیم ملی بازی می‌کنیم در رده‌های سنی نیز استفاده نماییم."

در حالی‌که تیم ملی فوتبال کشور اردوگاه تمرینی برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی به خاطر کروناویروس نتوانست راه اندازی کند اما دستگیر می‌گوید: ما در ماه دسامبر ترنینگ کمپ خواهیم داشت. اما اگر خود را با تیم‌های ملی بنگلادیش و هند مقایسه کنیم که هنوز لیگ‌های شان شروع نشده، ما می‌توانیم بگوییم که خوشبختانه بازیکنان ما آماده است. در لیگ‌های خود فوتبال می‌کنند. یک فیفادی را از دست دادیم، کوشش می‌کنیم که در ماه دسامبر روزها را بیشتر کنیم تا این روزها را بتوانیم جبران کنیم.

انوش دستگیر در مورد بازی‌های لیگ برتر اظهار داشت: "بسیار هیجانی بود، لیگ برتر خوبی بود و توانستیم بازیکنان را از نزدیک ببینیم."

اما در حالی‌که برخی بازیکنان از لیگ برتر توانسته‌اند نظر سرمربی تیم ملی را به خود جلب کنند او در این باره تصریح کرد: "فدراسیون برخی بازیکنان را انتخاب کرده است که باید در مورد آن صحبت کنیم و بتوانیم بازیکنان خوبی را به تیم ملی دعوت کنیم. اگر به تیم ملی الف نمی‌باشند به تیم ملی 23 سال و رده‌های سنی گزینش شوند."

قراراست دو تیم سیمرغ البرز و شاهین آسمایی فردا دیدار نهایی فصل نهم لیگ برتر را برگزار کنند اما سرمربی تیم ملی کشور هر دو را شایسته فینالیست شدن می‌داند: " هر دو تیم لیاقت داشتند که به فینال رسیدند. تیمی پیش چشمم را نگرفت بلکه بازیکنان مجذوب کردند.  من به بازیکن می‌دیدم تا تیم‌ها."

انوش در مورد برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور که در اروپا به سر می‌برند اما به دلیل ویروس کرونا نتوانسته‌اند به باشگاه جدیدی ثبت نام کنند، اظهار داشت: "اگر کرونا نبود 4 یا 5 بازیکن [فیصل شایسته، شریف محمد و..] علاقمندی داشتند که هر کدام برای یک تیم بازی کنند و حتی در این باره صحبت کردیم که همه شامل یک تیم نباشند ولی در سال‌های بعدی انشاءالله..."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала