Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موقعیت مناسب رئال برای به خدمت گرفتن امباپه

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید از هر زمان دیگر برای به خدمت گرفتن کلیان امباپه نزدیک شده و احتمال می‌رود این بازیکن در تابستان به جمع کهکشانی‌ها بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید مدت‌هاست که به دنبال کلیان امباپه، ستاره جوان و آینده‌دار پاریسن‌جرمن فرانسه است و می‌خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

Cristiano Ronaldo, futbolista portugués - اسپوتنیک افغانستان
ادعا در ایتالیا؛ رونالدو بیاید، امباپه می‌ماند

رئال در چند فصل آخر تلاش‌هایی برای جذب امباپه انجام داد اما قیمت هنگفت این بازیکن مانع چنین انتقال شد.

رئال اما حالا به جذب این بازیکن بسیار نزدیک شده و احتمال می‌رود که این بازیکن در تابستان راهی سانتیاگو برنابئو شود.

قرارداد فعلی امباپه تا پایان سال 2022 با پاریسن‌جرمن اعتبار دارد و تا حال با این باشگاه برای تمدید قرارداد وارد مذاکره نشده زیرا از علاقه رئال مادرید به خودش آگاه است و خودش نیز دوست دارد تا به این باشگاه بپیوندد.

با توجه به همین موضوع، فلورنتینو پرز شخصاً به این مسئله رسیدگی می کند زیرا این یک معامله بسیار پیچیده است که به حداکثر دیپلماسی نیاز دارد، چون کلید انتقال در پاریس نیست، بلکه در دوحه است.

پرز در چند فصل آخر با مدیران قطری پی‌اس‌جی با احتیاط رفتار کرده و بر عکس مدیران بارسلونا، هرگز رابطه خود را تیره نساخته و این موضوع می‌تواند برای انتقال امباپه بسیار حیاتی باشد.

رئال همچنان منابع پولی خوبی در اختیار دارد و می‌داند که امباپه بزودی درخواست خروج خواهد داد و آن زمان با پی‌اس‌جی وارد مذاکره خواهد شد.

اکثر کارشناسان نقل‌وانتقالات نیز شانس رئال مادرید را برای به خدمت گرفتن امباپه بیشتر از باشگاه‌های بزرگ اروپا( بارسلونا، لیورپول، یوونتوس، منچستریونایتد و منچسترسیتی) می‌دانند زیرا خود بازیکن رئال را به همه باشگاه‌ها ترجیح می‌دهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала