Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بانوان هرات: سر مردم خود را بلند کردیم، به جای طوفان جام را به هرات می‌بریم + ویدیو

© AFFبانوان تیم منتخب فوتبال هرات
بانوان تیم منتخب فوتبال هرات - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بانوان تیم منتخب ولایت هرات، پس از قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر بانوان، مدعی شدند که به جای طوفان جام را به هرات می‌برند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم منتخب بانوان ولایت هرات، امروز در فینال رقابت‌های لیگ برتر زنان، موفق به شکست تیم سنگر از کابل شد و جام قهرمانی را پس از 4 سال حضور متوالی در فینال، برای نخستین بار بالای سر برد.

بانوان هراتی پس از قهرمانی در این رقابت‌ها، در حالی‌که اشک شوق می‌ریختند، مدعی شدند که مردم ولایت شان را سر بلند ساخته اند و انتقام شکست تیم طوفان را گرفته اند.

یکی از بازیکنان این تیم به خبرنگاران اسپوتنیک گفت:" خیلی خیلی بازی خوبی بود و ما بسیار خوب و جوانمردانه بازی کردیم و قهرمان شدیم".
دیگر بازیکن این تیم در حالیکه گلویش بغض کرده بود، گفت:" خدایا شکرت! سر مردم هرات را بالا کردیم و قهرمان شدیم. ما امروز انتقادم طوفان را گرفتیم. ما همیشه قهرمانیم، خیر است که طوفان نتوانست امسال قهرمان شود اما ما توانستیم به جای آن‌ها جام را به خانه ببریم."
صبریه یکی از بهترین‌های هرات در این رقابت‌ها نیز در مورد قهرمانی تیمش صحبت کرد و چنین گفت:" بازی بسیار عالی بود. من در نیمه دوم مصدوم شدم و نتوانستم برای تیم بازی کنم اما به دختران تیم باور داشتم و توانستند به خوبی جای خالی مرا پُر کنند و قهرمانی را از آن خود کردیم. به مردم هرات این قهرمانی را تبریک می‌گویم."

هرات در حالی قهرمان لیگ برتر بانوان شد که قبل از این سه بار در فینال شکست خورده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала