Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حرکت سوال برانگیز آگوئرو با داور بازی

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر آگوئرو
آگوئرو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژست دیشب سرخیو آگوئرو با داور بازی سیتی مقابل آرسنال با وجود عدم واکنش اما سوالاتی را در بیرون از زمین برانگیخت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در جریان پیروزی 1-0 منچسترسیتی مقابل آرسنال در هفته 5 لیگ برتر، سرخیو آگوئرو مهاجم آرجانتینی من‌سیتی از پشت گردن یک داور را گرفت. صحنه‌ای که هیچ واکنشی در زمین ایجاد نکرد اما نظرات سوال برانگیزی را برانگیخت.

حرکتی که باعث می‌شود مردم حرف بزنند. در دقیقه 42 بازی سرخیو آگوئرو از سوت زدن به نفع حریف ابراز نارضایتی کرد.

این عمل مُهاجم آرجانتینی به خاطر اعتراض، تمرکز داور را از بازی گرفت زیرا این بازیکن کمک داور را با گذاشتن دست پشت گردن‌اش او را عقب نگهداشت.

پخش زنده تلویزیونی این صحنه فقط چند ثانیه طول کشید. هیچ واکنشی از طرف هیئت داوری ایجاد نکرد. به نظر می‌رسد فرد مورد نظر به تکان دادن او بسنده کرد. با این وجود این تصاویر باعث شد بسیاری از کاربران صفحات اجتماعی واکنش نشان دهند و در مورد عدم مجازات این رفتار که جنسیتی تلقی می‌شود اختلاف نظر داشتند. این مورد در هر صورت "کمی بیش از حد آشنا" در نظر گرفته شده توسط امانوئل پتی بود.

مشاور RMC Sport می‌گوید: "اگر یک مرد بود او این کار را نمی‌کرد. همیشه به من گفته شده که دست زدن به داور ممنوع است. (...) وقتی گردن او را گرفت احساس می‌شود که او می‌گوید من با تو صحبت می‌کنم. با توجه به این‌که چنین حرکتی نباید فراموش شود".

ملی پوش سابق فرانسه حتی نوعی تبعیض نژادی را در این نگرش مشاهده کرد: "اگر این مرد بود او این کار را نمی‌کرد. من از این اطمینان دارم. زیرا من هرگز ندیده‌ام."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала