Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد شوکه کننده منچستر‌سیتی به مسی!

© AP Photo / Manu Fernandez/PoolЛионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، باشگاه منچسترسیتی قصد دارد با تنها 15 میلیون پوند در جنوری سراع فوق ستاره بارسلونا برود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «بین اسپورت»، باشگاه منچسترسیتی تصمیم دارد ماه ژانویه پیشنهادی عجیب و غیرمنتظره برای لیونل مسی ارائه کند.

Футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
کومان برای روزهای پسا مسی آماده می‌شود

با توجه به این که قرارداد کاپیتان بارسلونا با باشگاهش تمدید نشده، سیتیزن‌ها تصمیم دارند در صورتی که این قرارداد همچنان تا ژانویه تمدید نشود، پیشنهاد بدهند در ازای تنها 15 میلیون پوند مسی راهی انگلیس شود. اگر بارسلونا مسی را در جنوری نفروشد، این بازیکن در پایان فصل آزادانه تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد. بارسایی‌ها هنوز منتظر هستند مشکلات مسی با باشگاه حل شود و او قرارداد جدیدی ببندد.

این مبلغ به قدری اندک است که حتی ستاره‌های کوچک اروپا نیز با ارزش بیشتری به تیم‌های دیگر منتقل می‌شوند. لیونل مسی 33 ساله در تابستان اخیر به دنبال جدایی از بارسلونا بود اما در نهایت به دلیل پافشاری مدیران این باشگاه و وجود بند فسخ 700 میلیون یورویی در قراردادش، تصمیم گرفت سال پایانی قراردادش را هم در این تیم بماند، این در حالی بود که باشگاه‌هایی همچون پاری‌سن‌‌جرمن و منچسترسیتی نسبت به جذب او علاقه‌مند بودند.

مسی که با به ثمر رساندن 635 گل در 735 بازی، بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می‌رود، تاکنون 33 جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала