Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه بان آلمانی بالاتر از مسی ایستاد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مارک آندره تراشتگن
مارک آندره تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترشتگن با انتخاب اعضای باشگاه بارسلونا بهترین بازیکن فصل آبی اناری ها لقب گرفت‌.

به گزارش اسپوتنیک، مارک آندره تراشتگن سنگربان آلمانی، با نمایش‌های درخشان خود توانست به عنوان بهترین بازیکن فصل باشگاه بارسلونا انتخاب شود.

Вратарь ФК Милан Джанлуиджи Доннарумма во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
چشم لمپارد به سمت ایتالیا؛ مربی آبی‌ها روی نام تراشتگن خط زد؟

هیئت انتخاب بهترین بازیکن فصل 2019 - 2020 باشگاه بارسلونا، دروازه بان آلمانی این باشگاه را به عنوان بهترین بازیکن بلوگرانا در فصل گذشته معرفی کردند تا این بازیکن برای نخستین بار جایزه موسوم به آلدو رویرا را به خود اختصاص دهد. این جایزه 11 سال است که توسط کاتالان‌ها به بهترین بازیکن فصل خود اهدا می‌شود و مسی ۶ بار این عنوان را به خود اختصاص داده و از این حیث رکورددار است.

این در حالی است که لیونل مسی در همه عرصه‌ها همیشه جوایز مختلف را به خود اختصاص می‌دهد به همین دلیل خیلی کم اتفاق می‌افتد کسی بتواند چنین جایزه مهمی را از چنگ او در بیاورد. در فصل جدید هم هواداران آبی اناری‌ها همچنان به سنگربان آلمانی خود امید بسته‌اند تا در کنار سایر فوق ستاره‌ها بتوانند نمایش خوبی ارائه کنند و افتخارات را یکی پس از دیگری کسب کنند.

این در حالی است که ترشتگن فعلاً به دلیل انجام عمل جراحی دور از میادین است و در فصل جدید هنوز به میدان نرفته است و جایگاه حراست از چهارچوب آبی اناری‌ها فعلاً در اختیار نتو قرار گرفته است.

این جایزه در فصل گذشته به جرارد پی‌که، اهدا شده بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала