Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حرف‌های عجیب کومان در مورد مسی در آستانۀ آغاز لیگ قهرمانان

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان
رونالد کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان در کنفرانس خبری قبل از بازی با فرنس واروش، مدعی شد که مسی می‌تواند عملکرد بهتری ارائه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فردا شب در ورزشگاه نیوکمپ، در نخستین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف فرنس‌واروش می‌رود و روحیه مناسبی به خاطر شکست برابر ختافه ندارد.

توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان
تقاضای بزرگ کومان برای یک پرونده داغ

رونالد کومان سرمربی این باشگاه اما ابراز امیدواری کرد که با بازیکنان جوان و سیستم جدید بتوانند در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به موفقیت دست یابند.

او گفت:" در بازی فردا،  کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که با بازیکنان در راستای هماهنگی با سیستم جدید تلاش کنیم. در تیم بازیکنان جوانی داریم و در رابطه با بازی فردا خوش بین هستیم. همیشه برای برنده شدن به عنوان بازیکن یا مربی در بارسلونا فشار وجود دارد. همه ما می‌دانیم که وضعیت باشگاه به چه ترتیب است. مسائلی بیرون از زمین چمن وجود دارد که نمی‌توانیم در آن تاثیر گذار باشیم".

کومان در ادامه در مورد مسی صحبت کرد و حرف‌های عجیبی به زبان آورد.

سرمربی بارسا گفت:" گلایۀ در رابطه با فرم مسی ندارم و باید دید در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید بهتر بود مسی در حالت بهتری نسبت به حالا باشد اما او خوشحال است. او به خوبی تمرین می‌کند و تمرکز دارد. او می‌خواهد بازی کند و می‌خواهد کاپیتان تیم باشد. او در حال بهبود و پیشرفت است. از او هیچ گلایه و شکایتی دریافت نکرده‌ام".
او در ادامه به عدم ایجاد فرصت در دو بازی آخر واکنش نشان داد و چنین گفت:" نگران این مسئله هم نیستم که 8 گُل در 4 بازی به ثمر رسانده‌ایم زیرا تیم‌های زیادی نتوانسته‌اند این کار را انجام داهند و طبیعی است مقابل سویا یا ختافه نتوانیم فرصت زیادی خلق کنیم".

کومان در حالی چنین اظهاراتی را در مورد مسی مطرح می‌کند که این بازیکن در 4 بازی آخر تنها موفق به زدن 1 گُل شده و برخی کارشناسان این حرف‌های سرمربی هالندی را کنایۀ به کاپیتان تیمش می‌دانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала