Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سفر بازیکنان یونایتد به پاریس در نبود دو ستاره مطرح

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر یونایتد
یونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد برای تقابل با پاریسن‌جرمن در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بدون کاوانی و هری مگوایر، راهی پاریس شد.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن فردا شب در ورزشگاه پارک دپرانس، میزبان منچستریونایتد در نخستین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان است و دیدار دشواری در پیش دارد.

بازیکنان منچستریونایتد، دقایق قبل برای این دیدار حساس راهی فرانسه شدند، اما در کمال تعجب دو ستاره مطرح این تیم با سایر بازیکنان سفر نکردند.

ادینسون کاوانی و هری مگوایر که گفته می‌شد هر دو در بازی برابر پی‌اس‌جی حضور خواهند داشت، دو بازیکنی بودند که در فرودگاه منچستریونایتد دیده نشدند.

ادعاهایی وجود دارد که مهاجم اروگوئۀ هنوز آماده این دیدار مهم نیست و مجبور است برای آمادگی بیشتر در کارینگتون به تمرین ادامه دهد.

هری مگوایر کاپیتان باشگاه نیز علیرغم درخشش و گلزنی در پیروزی 4-1 شیاطین سرخ مقابل نیوکاسل در آخر هفته، با سایر بازیکنان سفر نکرد و دلیل غیبت او در جمع سایر بازیکنان هنوز مشخص نیست.

با این حالا دیدار کاوانی با یاران سابق و تیمی که در آن 7 فصل حضور داشت، به تعویق افتاد و ممکن است این بازیکن نخستین بازی خود را در برابر چلسی شنبه شب تجربه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала