Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سطح تیم ملی از مسابقات لیگ برتر بالاتر است؛ نتایج بازی‌های گذشته تیم ملی در تاریخ بی‌سابقه است

© @sputnik: Firooz Mashoof انوش دستگیر
انوش دستگیر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان امروز در یک نشست خبری در فدراسیون فوتبال کشور حضور پیدا کرد و در مورد فصل گذشته لیگ برتر و تیم ملی فوتبال افغانستان صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان چندی پیش برای تماشای فینال فصل نهم لیگ برتر فوتبال از سوی فدراسیون فوتبال افغانستان به عنوان مهمان ویژه این دیدار دعوت شده بود، امروز در نشست خبری حضور پیدار کرد و در مورد برگزاری این فصل از لیگ برتر و برنامه‌های تیم ملی صحبت کرد.

انوش دستگیر، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور - اسپوتنیک افغانستان
انوش دستگیر در کابل: در دسامبر اردوی تمرینی خواهیم داشت.
دستگیر برگزاری رقابت‌های لیگ برتر را یک دستاورد خوب برای فوتبال افغانستان خواند و از حضور پرشور شمار تماشاگران در این دیدار استقبال کرد. سرمربی تیم ملی در این خصوص اظهار داشت:«استقبال مردم از فوتبال یک پیام بسیار خوبی برای افغانستان بود. من در این دیدار بازیکنانی را دیدم که در آینده می‌شود از آنان در ترکیب تیم ملی استفاده کرد.»
سرمربی تیم ملی در پاسخ به پرسش خبرنگار اسپوتنیک که آیا از بازیکنان لیگ برتر در ترکیب تیم ملی افغانستان استفاده می‌شود، اظهار داشت:«دلیل این که بیشتر بازیکنان تیم ملی از افغانستان از لیگ‌های داخلی نیستند اینست که سطح تیم ملی نسبت به لیگ برتر به مراتب بلند. است. تیم ملی افغانستان در حال حاضر در سطح جنوب آسیا نیست و تیم ما با مرکز آسیا قابل مقایسه است.»
انوش دستگیر در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان تیم ملی کمپ تمرینی برگزار می‌کنند، یا خیر بیان داشت:«دلیل عدم برگزاری کمپ تمرینی کرونا است. کشورها به دلیل بحران کرونا محدویت های بسیاری برای پروازهای شان وضع کرده اند. بازیکنان تیم ملی هم در نقاط مختلف دنیا است و به همین دلیل برگزاری کمپ تمرینی در این شرایط دشوار است. البته ما با هماهنگی بازیکنانی که در لیگ‌های دیگر بازی می‌کنند، در تماس هستیم و آنان تمرینات شان را لیگ‌های که بازی می‌کنند، برگزار می‌کنند.»
سرمربی تیم ملی کشور در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد وضعیت فوتبال افغانستان گفت:«متاسفانه شرایط کشور نسبت به دیگر کشورها متفاوت است. من به عنوان سرمربی تیم ملی افغانستان افتخار می‌کنم که با توجه به شرایط موجود در کشور تیم ملی در سطح خوبی قرار دارد. افغانستان به دلیل مشکلات نمی‌تواند از میزبان حریفانش باشد. حضور هواداران تاثیر بسیاری در نتیجه بازی دارد.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала