Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور پیتر چک 38 ساله در فهرست بازیکنان چلسی برای لیگ برتر

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر Petr Čech
Petr Čech  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه چلسی در یک تصمیم غیر منتظره، نام پیتر چک را در فهرست بازیکنانش برای لیگ برتر انگلیس قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، در تابستان امسال چلسی رقمی حدود 220 میلیون یورو صرف خرید بازیکنان صاحب نام زیادی کرده که حکیم زیاش، تیمو ورنر، مندی، سلیوا و کای هاورتز از این جمله بوده اند.

برخی تحلیلگران پس از جذب این بازیکنان مدعی بودند چلسی قدرت رقابت با بزرگانی مثل لیورپول و منچسترسیتی را یافته اما این تیم در خط دفاع و درون دروازه مشکلات زیادی دارد و با وجود جذب مندی و داشتن دخیا و کابایرو، لمپارد در تصمیم عجیب و غیر منتظره نام پیترچک 38 ساله را نیز در فهرست 25 نفره بازیکنانش برای رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار داده است.

این باشگاه با نشر خبرنامۀ حضور چک را تایید کرد و مدعی شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، این بازیکن بدون قرار داد در این فهرست قرار گرفته است.

در بیانیۀ این باشگاه آمده است:" پیتر چک د به عنوان گزینه دروازه بان احتیاطی در فهرست قرار گرفته است.  این یک اقدام احتیاطی با توجه به شرایط کنونی و غیرمنتظره ناشی از ویروس کرونا است. او به عنوان بازیکن بدون قرارداد در لیست حضور دارد".

فهرست کامل چلسی به شرح زیر است:

 کپا آریزابالاگا، آنتونیو رودیگر، مارکوس آلونسو، آندریاس کریستنسن، جورجینیو، تیاگو سیلوا، انگولو کانته، تامی آبراهام، کریستین پولیشیچ، تیمو ورنر، ویلی کابایرو، فیکایو توموری، کورت زوما، ادواردو مندی، ماتئو کواچیچ، اولیویر ژیرو، میسون مونت، کالوم هودسون اودوی، بن چیلول، حکیم زیاش، بیلی گیلمور، ریس جیمز، سزار آزپیلیکوئتا، کای هاورتز، امرسون پالمیری و پیتر چک.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала