Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد 2 – پی‌اس‌جی 1؛ شیاطین سرخ فاتح جنگ ستاره‌گان

© Dave Thompsonمنچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد موفق شد در نخستین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پاریسن‌جرمن را شکست دهد و سه امتیاز مهم این دیدار کسب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن جرمن در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه پارک د پرانس و از گروه H، میزبان منچستریونایتد بود و برابر این تیم با نتیجه 1-2 شکست خورد و نتوانست انتقام شکست سال سال 2019 را بگیرد.

در این دیدار یونایتد در دقیقه 21 صاحب پنالتی شد و فرناندز پشت توپ ایستاد و ضربه را زد که ناواس آن‌ را مهار کرد، اما داور بازی خطای دروازه‌بان پی‌اس‌جی را اعلام کرد و کاپیتان یونایتد بار دیگر پنالتی زد و آن‌ را گُل کرد.

یونایتد با نتیجه 0-1 در نیمه نخست به برتری رسید و با پیروزی راهی رختکن شد.

در نیمه دوم بازی پاریسن جرمن برای جبران نتیجه تلاش کرد و به گُل تساوی نیز رسید. در دقیقه 55 آنتوان مارسیال به اشتباه دوازه خودی را باز کرد و موجب تساوی بازی و افزایش فشار بالای تیم خودش شد.

اما مارکوس راشفورد که در گذشته نیز تیر خلاص را بر پیکر پی‌اس‌جی زده بود، اینبار نیز موفق شد کار حریف را تمام کند و در دقیقه 87 برای شیاطین سرخ گُلزنی کرد.

به این ترتیب یونایتد با نتیجه 1-2 برابر حریف قدرتمند خود به برتری رسید و کارش را در لیگ قهرمانان اروپا، با پیروزی آغاز کرد.

یونایتد با این پیروزی نتوانست در گروه H صدر نشین شود و آربی لاپیزیگ در صدر ایستاد. شیاطین سرخ نیز با 3 امتیاز دوم شدند و پی‌اس‌جی و اسپور استانبول نیز بدون امتیاز در رده سوم و چهارم ایستادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала