Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرجینو دِست اولین آمریکایی بارسا تاریخ لیگ قهرمانان

عضو شوید
سرجینو دِست با انجام بازی دیشب برای بارسا، به اولین بازیکن آمریکایی بدل شد که در لیگ قهرمانان برای بارسلونا شروع می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، برای دومین بار متوالی سرجینو دِست بخشی از تیم اول بارسلونا برای شروع بازی بود اما این بار او در بازی مقابل فرانس واروش در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت.

سرجینو با وجود این‌که فقط 3 بازی رسمی انجام داده ولی با بارسلونا تاریخ سازی می‌کند. او اولین بازی خود را در برابر سویا انجام داد که به دلیل مصدومیت جانشین جوردی آلبا شد و اکنون به اولین آمریکایی تبدیل شده که یک بازی رسمی با بارسلونا انجام می‌دهد.

رونالد کومان پس از بازی با سویا تصمیم گرفت که این بازیکن 19 ساله را در ترکیب ابتدایی مقابل ختافه قرار دهد و او اولین آمریکایی بود که یک مسابقه لالیگا را برای باشگاه کاتالونیا آغاز می‌کرد. سرجینو دِست نشان داده که می‌تواند به عنوان دفاع راست یا چپ بازی کند و از زمان ورودش تا کنون کومان بسیار تحت تأثیر قرار گرفته است.

 

اولین بازی دِست در لیگ قهرمانان اروپا

برای دومین بازی متوالی سرجینو دِست بخشی از تیم شروع کننده بارسلونا در برابر فرانس‌واروش برای بازی اولین بازی گروه G لیگ قهرمانان بود و او اولین آمریکایی شد که یک بازی لیگ قهرمانان یوفا را برای بارسلونا آغاز نمود. دِست تمام بازی را انجام داد و به عنوان یک دفاع چپ شروع کرد.

در نیمه دوم جونیور فیرپو جای سرجی روبرتو را گرفت و کومان دِست را از سمت چپ به راست تعویض کرد و تا آخر بازی نمود. باشگاه بارسلونا فرانس واروش را پنج بر صفر شکست داد و در نبود جوردی آلبا برای چند هفته، بازیکن ملی پوش ایالات متحده اعتماد رونالد کومان را جلب کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала