Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست لمپارد از نیو کمپ قطع شد؛ تمدید قرار داد تراشتگن با بارسلونا

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال بارسلونا قراردادهای جدیدی را برای جرارد پیکه، تر اشتگن، لنگله و دی یونگ اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ سه‌شنبه‌شب بارسلونا شب شلوغی را پشت سرگذاشت زیرا در لیگ قهرمانان اروپا پیروزی 5-1 مقابل فرانس‌واروش را با اعلام تمدید قرارداد جدید برای چهار بازیکن بزرگسال‌اش دنبال کرد. جرارد پیکه، مارک آندره تراشتگن، کلمنت لنگله و فرانکی دی‌یونگ همگی قراردادهای شان را تمدید کردند.

پیکه قراردادش را تا جون 2024 تمدید کرد و بند آزادی وی 500 میلیون یورو تعیین شده است. قرارداد او بر اساس تعداد مشخصی از حضور در فصل 22/2021 به بعد خواهد بود. اگر پیکه کل قرارداد را انجام دهد 37 ساله خواهد شد.

مدت زمان تمدید تراشتگن نزدیک بود و قرارداد جدید وی نیز با آزادی بند 500 میلیون یورویی همراه است در حالی که تاریخ پایان آن جکن 2025 ذکر شده است.

سپس لنگله و دی یونگ هر دو تا سال 2026 تعهد کرده اند. لنگله او این کار را با یک بند آزادسازی 300 میلیون یورویی انجام می‌دهد در حالی که بند خرید دی‌یونگ 400 میلیون یورو آمده است.

در بیانیه بارسلونا گفته شد که این باشگاه در عرض یک ساعت تمام این اخبار را اعلام کرده است: "این توافقات پس از هفته‌ها مذاکره انجام شده و شامل تعدیل موقتی حقوق به دلیل شرایط فعلی ایجاد شده در بحران ناشی از کوید 19 است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала