Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرناندس و امباپه اهداف تابستانی کهکشانی‌ها

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چگونه رئال مادرید می‌تواند برای برونو فرناندس ستاره منچستریونایتد و کیلیان امباپه هدف انتقال شماره 1 خود تابستان سال آینده اقدام نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید می‌تواند تابستان آینده یک حرکت بزرگ را برای به خدمت گرفتن برونو فرناندس ستاره پرتگالی منچستریونایتد و کیلیان امباپه ستاره پی‌اس‌جی اقدام نماید.

سان اسپورت مدعی شده که فرناندس پس از انتقال از اسپورتینگ لیسبون فقط از جنوری تا کنون در اولدترافورد حضور داشته است اما در پی گزارش‌ها مبنی بر درگیری با اوله‌گونار سولسشایر وی با دور شدن ارتباط دارد و رئال مادرید این ستاره در نظر دارد که در این فصل لیگ برتر در چهار بازی دو گل و سه پاس گل ثبت کرده است. او می‌تواند به عنوان جانشین لوکا مودریچ به خط میانی مادرید راه پیدا کند.

این بازیکن 35 ساله پس از هشت سال حضور در اسپانیا پس از انتقال از اسپرز در آخرین سال قراردادش است. فرناندس را حتی می‌توان هم تیمی شیاطین سرخ پل پوگبا به برنابئو پی‌برد.

پوگبای فرانسوی بار دیگر تأکید کرد که "آرزو دارد روزی برای رئال مادرید بازی کند. اما کیلیان امباپه فوق ستاره پاری‌سن‌ژرمن هنوز در بالای لیست آرزوهای زیدان است. گفته می‌شود که این بازیکن 21 ساله آماده PSG را با انتخاب برنابئو ترک کند.

سان اسپورت همچنین فاش کرد که امباپه علاقه زیادی به رفتن به اسپانیا دارد به طوری که گفته می‌شود برای کار با مربی خود زین الدین زیدان مایل به کاهش دستمزدش است.

امباپه می‌تواند به عنوان جانشین مُهاجم پیر کریم بنزما وارد زمین شود.

او می‌تواند خط را برای لوس بلانکوس هدایت کند و ادن هازارد و مارکو آسنسیو را با اختلاف زیاد بیرون بیاورد.

در صورت عدم موفقیت مادرید در جذب امباپه آنها می‌توانند توجه خود را به ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند معطوف کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала