Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: کارت سرخ پیکه مجازات خیلی سختی بود

Gerard Pique
Gerard Pique - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی بارسلونا نسبت به کارت سرخ جرارد پیکه مدافع تیم‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اخراج جرارد پیکه که در نیمه دوم یک پنالتی به سود فرانس واروش رقم زد یک امتیاز منفی از جریان پیروزی 5-1 بارسلونا در بازی دیشب بود اما رونالد کومان با این تصمیم موافق نیست.

مربی بارسلونا معتقد است که مجازات پنالتی و کاهش بارسلونا به 10 نفر بسیار سخت بود. مربی هالندی در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی گفت: "کارت سرخ مجازاتی بیش از حد سخت بود. این مجازات است و کارت سرخ خیلی سخت است. اما شما باید به شیوه بازی تیم با یک نفر کمتر اعتبار دهید."

کارت سرخ پیکه همچنین به معنای محرومیت وی برای سفر به تورین است تا در روز دوم مسابقه به مصاف یوونتوس برود اما کومان به توانایی سایر بازیکنان خود اطمینان دارد. به ویژه او از رونالد آراوخو محتمل‌ترین بازیکن برای پر کردن جای وی، تمجید کرد.


این پیروزی یک اعتماد به نفس درست چند روز قبل از ال کلاسیکو است

رونالد کومان می‌گوید: "شما همیشه می‌خواهید همه در دسترس باشند. اما آراوخو کارها را به خوبی انجام می‌دهد. سطح خوبی در پست دفاع میانی وجود دارد. من اطمینان دارم وقتی اتفاقی برای [کلمنت] لنگله یا پیکه رخ می‌دهد ما آراخو را در آنجا داریم."

کومان همچنین پیروزی فرانس واروش را به طور کلی تحلیل کرد. او باور دارد که با پیروزی سبب افزایش اعتماد به نفس درست چند روز قبل از ال کلاسیکو خواهد بود.

وی گفت: "ما بازی خوبی داشتیم، حتی اگر مدتی طول کشید تا با ریتمی که می‌خواستیم وارد بازی شویم. فکر می‌کنم مشکل ما این است که گاهی اوقات ریتم و فشار را پایین می‌آوریم. اگر بتوانیم این وضعیت را ادامه دهیم. فکر می‌کنم خیلی خوب هستیم. این برای من کلید است. فکر نمی‌کنم بتوانم خیلی بیشتر از این بخواهم همین حالا. ما خوب کار می‌کنیم، ما در هر مسابقه پیروز نشده‌ایم. بنابراین می‌توانیم پیشرفت کنیم. اما آینده درخشانی داریم. در مورد این‌که جای پیشرفت وجود دارد. آرام هستیم. با گذشت زمان تیم بهتر بازی می‌کند و بیشتر مانند یک تیم بازی می‌کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала