Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: پیروز شدیم، چون بازی را کنترل کردیم

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی سیتیزن‌ها می‌گوید دلیل برتری شاگردانش برابر پورتو، کنترل مناسب جریان بازی بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی در نخستین‌گام در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا موفق شد 3 بر یک پورتو را شکست دهد، بردی که پپ گواردیولا دلیل آن را مسلط بودن تیمش در جریان بازی عنوان کرد.

Церемония жеребьевки финальной стадии Лиги чемпионов УЕФА 2019/20 в штаб-квартире УЕФА (10 июля 2020). Ньон - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیگ قهرمانان اروپا؛ لیورپول و سیتی بردند، اینتر متوقف شد
پپ در پایان این بازی گفت:«پورتو در ضربات ایستگاهی قدرتمند است و دیدید که ما نیمه دوم حتی یک موقعیت ایستگاهی به آن‌ها ندادیم. حتی نگذاشتیم روی دروازه‌مان ضدحمله بزنند. این نشان می‌دهد موفق به کنترل جریان بازی شدیم. از بازیکنانم خواستم صبر داشته باشند و در لحظه‌ای مناسب به دروازه حریف حمله کنیم.»
گواردیولا در ادامه افزود:«متاسفانه چند تن از بازیکنان مصدوم ما شرایط بازی کردن پیدا کرده و دوباره دیگری مصدوم شد. البته بازگشت بازیکنان مصدوم اهمیت زیادی دارد. سه روز دیگر باید به لندن می رویم و پس از آن سفر به فرانسه برای بازی با مارسی پیش روی ماست و در ادامه سه روز بعد با شفیلد بازی داریم.»
سرمربی سیتیزن‌ها در پایان صحبت‌هایش در مورد وضعیت بازیکنان تیمش گفت:«برنامه بازی های پیش رو بسیار سخت است و ما به همه بازیکنان نیاز داریم. من فکر می کنم کوین دی بروین و ایمریک لاپورت از فردا تمرینات خود را آغاز می کنند، اما نمی دانم شرایط این دو نفر فردا و روزهای آینده چگونه خواهند بود، بنابراین ما خواهیم دید چه اتفاقی رخ می دهد.»
منچستر سیتی که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید، نخستین بازی خود در فصل جدید این رقابت‌ها را با پیروزی قاطع ۳ بر یک مقابل پورتو آغاز کرد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به المپیاکوس یونان سه امتیازی، در صدر جدول گروه C بایستد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала