Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامۀ بحران در بارسا؛ اختلاف میان مسی و کومان دوباره بالا گرفت

© AP Photo / Manu FernandezЛионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی هالندی بارسلونا  در تازه‌ترین صحبت‌هایش، اظهار نظر تندی در باره مسی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مصاحبه‌ای با روزنامه هالندی "آلگمن اوگبلاد" در رابطه با آخرین وضعیت آبی و اناری پوشان و کاپیتان این تیم صحبت کرده است.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
مربی بارسا: شکایتی از مسی ندارم، او می‌تواند بهتر از این‌ها باشد

سرمربی هالندی آبی‌اناری‌ها در رابطه با لیونل مسی گفت:«او قصد داشت به هرشکل ممکن از جمع بازیکنان بارسلونا جدا شود، اما از آن جایی که هیچ تیمی حاضر به پرداخت بند فسخ 700 میلیون یورویی کاپیتان آبی و اناری پوشان نشد، مسی مجبور به ماندن در جمع کاتالان‌ها شد.»

او پیش از این هم خطاب به مسی اظهار کرده بود: دوران تو به پایان رسیده و نوبت به جوانان رسیده است. با اختلافاتی که میان این 2 نفر وجود دارد بدون شک مسی فصل آینده از جمع آبی و اناری پوشان جدا خواهد شد. بارسلونا سه شنبه شب در خانه خود لیگ قهرمانان را با یک پیروزی بزرگ شروع کرد و فرانس واروش مجارستان را 5-1 در هم کوبید.

لیونل مسی در این بازی نمایش خوبی داشت و یک گل هم از روی نقطه پنالتی برای بارسا به ثمر رساند. رونالد کومان سرمربی بارسا که کمی پیش از این بازی صحبت‌هایی مطرح کرده بود که از آن طعنه به مسی برداشت شده بود بعد از بازی دیشب به ستایش از کاپیتان خود پرداخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала