Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ اروپا؛ پیروزی رُم، آرسنال و لورکوزن در شب شکست خفیف ناپولی

© AFP 2023 / Joe KlamarКоманды Manchester United и Lask перед матчем
Команды Manchester United и Lask перед матчем - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نخستین شب از دور گروهی لیگ اروپا، 12 بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین آن‌ها، آرسنال، رُم، لورکوزن و بنفیکا به برتری رسیدند.

به گزارش اسپوتنیک، لیگ اروپا یکی از مهم‌ترین‌ رقابت‌های قاره سبز محسوب می‌شود و هواداران فراوانی در سراسر جهان دارد.

این لیگ امشب در قاره اروپا آغاز شد و تیم‌ها در نخستین بازی‌های دور گروهی، باهم به رقابت پرداختند.

امشب 12 بازی به صورت همزمان برگزار شد و قرار است 12 بازی دیگر تا دقایق دیگر برگزار گردد.

در مهم‌ترین بازی‌های امشب، لورکوزن در ورزشگاه بای آرنا میزبان نیس فرانسه بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-6 شکست دهد.

برای لورکوزن در این دیدار، ندیم امیری در دقیقه 11، آلاریو 16، دیابی 61، بلعربی 79 و83 و ویرتز در دقیقه 87 موفق به گلزنی شدند و دو گُل نیس را نیز گوئیری در دقیقه 31 و موریس در دقیقه 90 به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار آرسنال در دیدار خارج از خانه به مصاف رایید وین رفت و این تیم را با نتیجه 1-2 شکست داد. برای توپچی‌ها در این دیدار داوید لوئیز در دقیقه 70 و اوبامیانگ در دقیه 74 گُلزنی کردند و تک گُل رایید وین را نیز فونتاس در دقیقه 51 به ثمر رساند.

رُم نیز در برابر یانگ بایز به برتری رسید و با نتیجه 1-2 خانه حریف را ترک کرد. برای گرگ‌ها برونو پرنس و ماراش در دقایق 69 و 73 گُلزنی کردند و تک گُل یانگ بویز را ان سامه به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مهم بنفیکا لخ پوزنان را از پیش رو برداشت و با نتیجه 2-4 به برتری رسید. در این دیدار داروین هتریک کرد و سه گُل برای بنفیکا زد و پیزی دیگر گُل این تیم پرتگالی را به ثمر رساند.

دو گُل پوزنان را نیز ایشاک در دقایق 15 و 48 به ثمر رساند اما مانع شکست تیمش شده نتوانست.

ناپولی اما کارش را در لیگ اروپا با شکست آغاز کرد و در برابر ای‌زد هالند شکست با نتیجه خفیف 0-1 شکست خورد. برای ای‌زد در این دیدار دو ویت در دقیقه 57 گلزنی کرد.

در سایر دیدارها، رنجزرد موفق به شکست استاندر لیژ شد، هاپوئل شوا اسلاویا پراگ را از پیش رو برداشت، کلوژ برابر زسکا صوفیه به برتری رسید، پائوک برابر اومانیا متوقف شد، گراناد آیندهوون را شکست داد، دانداک برابر موندو شکست خورد و سوسیداد از سد رییکا گذشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала