Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه: اسم نوکمپ باید به «مسی» تغییر پیدا کند

© AP Photo / Daniel TejedorЛионель Месси во время матча "Кордова" - "Барселона"
Лионель Месси во время матча Кордова - Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره کهنه‌کار بارسلونا می‌گوید که از دیدگاه او، نام ورزشگاه بارسلونا (نیوکمپ) باید به اسم فوق ستاره این باشگاه مبدل شود.

به گزارش اسپوتنیک، جرارد پیکه چند روز پیش قراردادش را با باشگاه بارسلونا تمدید کرد. او حالا در مصاحبه ای درباره اتفاقاتی که بین لیونل مسی و باشگاه بارسلونا رخ داده صحبت‌هایی کرده است.

ستاره سابقه‌دار کاتالانی‌ها در بخش نخست صحبت‌هایش در در پیوند به تغییر نام ورزشگاه بارسلونا گفت:«من از لئو خواستم در بارسا بماند. نام نوکمپ باید به مسی تغییر داده شود. او استحقاق این را دارد. کسی که شانزده سال است این همه به باشگاه کمک کرده باید با او به توافق برسید.»
پیکه در ادامه همچنان در باره شرایط ابرستاره این باشگاه اظهار داشت:«مسی؟ من اگر رئیس بارسا بودم، به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کردم. از مسی خواستم طاقت بیاورد اما چون تصمیمش خیلی شخصی بود، خیلی با او در ارتباط نبودم. یکی از پیغام‌هایی که به او دادم این بود که یک سال دوام بیاور و بعد مدیران جدید می‌آیند

پیکه در بخش پایانی صحبت‌هایش چند پرسش اساسی را مطرح کرد:

سوالم این است که چطور بهترین بازیکن تاریخ بارسا یک صبح از خواب بلند می‌شود و تقاضای جدایی می‌دهد؟

با مسی چه کار کرده‌ایم که او احساس می‌کند صدایش در باشگاه شنیده نمی‌شود؟

پیکه در پاسخ به این پرسش‌ها گفت:«همه چیز بیش از اندازه شوکه کننده بود و من هم واقعا عصبی و نگران بودم. لئو شایسته همه چیزهای خوب در بارسلوناست. باید شرایط را برای او به گونه‌ای فراهم کنیم که بدون مشکل فوتبالش را در بارسا به اتمام برساند.»

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала