Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو رفت و انگیزۀ گل‌زنی مسی به رئال را نیز با خود برد

© AFP 2023 / Josep LagoCristiano Ronaldo y Lionel Messi durante un partido en 2016
Cristiano Ronaldo y Lionel Messi durante un partido en 2016 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی مدت‌هاست در برابر حریف دیرینه در ال‌کلاسیکو موفق به گل‌زنی نشده است که شاید نبود رقیبی چون کریستیانو یکی از دلایل اصلی این مسئله باشد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی بی‌صبرانه در انتظار دیدار عصر فردا برابر رئال مادرید است چرا که 900 روز است که موفق به باز کردن دروازه رقیب سنتی نشده است. فوق ستاره آرجنتینی در زمینه رکوردشکنی از هر کس دیگری بهتر است. او از آغاز دوران حرفه‌ای خود این کار را شروع کرده اما حالا رکوردی دارد که قصد دارد فردا آن را از بین ببرد.

Лионель Месси во время матча Кордова - Барселона - اسپوتنیک افغانستان
پیکه: اسم نوکمپ باید به «مسی» تغییر پیدا کند

بارسلونا و مسی فردا اولین کلاسیکوی فصل 21 - 2020 را برابر رئال مادرید برگزار خواهند کرد و شماره 10 این تیم برای به ثمر رساندن اولین گل خود پس از 6 می 2018 ( 16 ثور 1397 ) تلاش خواهد کرد. او پس از ترک سانتیاگو برنابئو توسط کریستیانو رونالدو موفق به باز کردن دروازه تیم حریف نشده است.

نهصد روز گذشته و مسی نتوانسته در هیچ یک از دیدارهایش برابر رئال گلزنی کند. او پس از این تاریخ در 5 الکلاسیکو از 6 الکلاسیکوی برگزار شده حضور داشته اما در تمام طول این 440 دقیقه موفق به انجام این کار نشده است. این احتمال خبر خوبی برای رئال مادرید نیست چرا که انگیزه مضاعفی به مسی خواهد داد که با عطش بیشتری پا به دیدار روز شنبه گذشته و به رکوردی که چندان مطابق میلش نیست پایان دهد.

او در دیدار سه شنبه بارسا در لیگ قهرمانان نمایش خوبی داشت هرچند در 4 بازی قبل از آن تنها یک گل به ثمر رسانده بود. هر دو گلی که او در این فصل به ثمر رسانده از روی نقطه پنالتی بوده و حالا قصد دارد این طلسم را نیز در برابر مدافع عنوان قهرمانی بشکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала