Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: راموس کاملاً آماده بازی در ال‌کلاسیکو است؛ بارسلونا همیشه یک تیم قدرتمند بوده است

© AFP 2023 / Glyn KIRK Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017
Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها می‌گوید کاپیتان تیمش به بازی فردا مقابل بارسلونا خواهد رسید.

به گزارش اسپوتنیک، زین‌الدین زیدان که شاگردانش باید فردا در حساس‌ترین بازی هفته هفتم لالیگا در خانه بارسلونا به میدان بروند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار درباره وضعیت مدافع باتجربه تیمش صحبت کرد.

سرمربی بارسا: پیکه حق دارد انتقاد کند؛ انتظار یک رئال جنگنده و سخت‌کوش را دارم - اسپوتنیک افغانستان
سرمربی بارسا: پیکه حق دارد انتقاد کند؛ انتظار یک رئال جنگنده و سخت‌کوش را دارم

سرمربی رئال مادرید در این خصوص اظهار داشت:«راموس کاپیتان و رهبر تیم ما است، اما به مانند همیشه نمی‌خواهیم هیچ ریسکی در استفاده از بازیکنان‌مان کنیم. سرخیو ریکاوری‌اش را به پایان برده و حالا در کنار ماست. مسئله آمادگی صد درصدی است که فکر می‌کنم او کاملاً آماده بازی در ال‌کلاسیکو است.»

زیزو که مردانش در دو بازی متوالی مقابل کادیس در لالیگا و مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا تن به شکست داده‌اند، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت:«این بازی بهترین فرصت برای ما برای تغییر اوضاع است و برای این کار به دنبال ارائه یک بازی سطح بالا مقابل بارسلونا هستیم.»
مربی فرانسوی کهکشانی‌ها همچنین در ارزیابی بارسلونای تحت‌هدایت رونالد کومان خاطرنشان کرد:«بارسلونا همیشه یک تیم قدرتمند بوده است. هر مربی‌ای هم که به این تیم می‌آید سبک کاری متفاوتی دارد، اما بارسلونا همیشه بارسلونا است. بارسا تیمی رقابت‌طلب است که می‌داند چطور فوتبال خوبی را ارائه دهد و کار را برای رقبایش سخت کند.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала