Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا - رئال مادرید؛ ال‌کلاسیکو فرصت خوبی برای تغییر اوضاع

© REUTERS / Paul HannaSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا - رئال مادرید؛ ال کلاسیکو فرصت خوبی برای تغییر اوضاعخبرگزاری آریا- بارسلونا در هفتمین هفته لالیگا میزبان رئال مادرید است.

به گزارش اسپوتنیک، نخستین ال کلاسیکوی فصل در هفته هفتم لالیگا، فردا ساعت 5:30 به وقت افغانستان در نیوکمپ برگزار می شود. ال کلاسیکویی که بدون حضور تماشاگران رنگ و بوی دیگری دارد.

Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
زیدان: راموس کاملاً آماده بازی در ال‌کلاسیکو است؛ بارسلونا همیشه یک تیم قدرتمند بوده است

بارسلونا با تغییراتی بسیار و ترکیبی جوان شده پا به لالیگا گذاشت و با وجود این که لیگ را با پیروزی آغاز کرد، آخرین بازی لالیگایی خود را در خانه ختافه با نتیجه 1-0 واگذار کرد تا رونالد کومان و تیمش خیلی زود طعم باخت را بچشند. با این حال بارسلونا در آخرین دیدار خود پیش از ال‌کلاسیکو با نتیجه 5-1 فرانس واروش را در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شکست داد تا شروعی خوب در این رقابت د‌اشته باشد.

فردا رونالد کومان نخستین ال کلاسیکوی خود به عنوان سرمربی را تجربه خواهد کرد. جوردی آلبا که از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده بود، در لیست بارسلونا برای این دیدار حضور دارد. مارک آندره تراشتگ و ساموئل اومتیتی همچنان مصدومند و قادر به همراهی بارسلونا در این دیدار نیستند.

رئال مادرید با تغییراتی کم و تساوی لالیگا را آغاز کرد و سپس 3 برد متوالی کسب کرد اما در آخرین دیدار خود در لالیگا، مقابل کادیز متحمل شکست خانگی 1-0 شد تا آن ها نیز اولین باخت فصل خود را خیلی زود تجربه کنند. رئال مادرید همچنین در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان نیز مقابل شاختار دونتسک متحمل شکست 3-2 شد.

Real Madrid's French coach Zinedine Zidane attends a press conference at Wembley Stadium, in north London, on October 31, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
زیدان: راموس کاملاً آماده بازی در ال‌کلاسیکو است؛ بارسلونا همیشه یک تیم قدرتمند بوده است

سرخیو راموس که در بازی مقابل کادیز مصدوم شد و در بازی مقابل شاختار دونتسک غایب بزرگ رئال مادرید بود، در لیست این تیم برای ال کلاسیکو حضور دارد. دنی کارواخال، ادن هازارد، مارتین اودگارد، آلوارو ادریوزولا و ماریانو دیاز مصدومان رئال مادرید هستند که قادر به همراهی این تیم در بازی فردا نمی باشند.

بارسلونا در 32 دیدار از 33 بازی خانگی اخیر خود در لالیگا، نباخته است. رئال مادرید در 8 دیدار خارج از خانه اخیر خود در لالیگا، نباخته است. بارسلونا در 3 دیدار اخیر خود موفق به ثبت کلین شیت نشده است. 4 دیدار از 5 ال کلاسیکو قبلی 2 یا کمتر از 2 گل داشته است. بارسلونا در هر 8 دیدار خانگی اخیر خود موفق به گلزنی شده است. هیچ یک از 5 بازی اخیر رئال مادرید با نتیجه تساوی به پایان نرسیده است. بارسلونا در 3 دیدار خانگی اخیر خود، 10 گل زده است.

سرمربی تیم رئال مادرید بعد از دو شکست متوالی خانگی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا اکنون به شدت تحت فشار است و باید تیمش را به خوبی برای دیدار فردا شب لالیگا مقابل بارسلونا که از ساعت 17:30 برگزار خواهد شد، آماده کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала