Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش هافبک بارسا به تصمیم جنجالی داور در ال‌کلاسیکو

© REUTERS / Juan MedinaИгроки "Реал Мадрид" в матче с "Барселоной"
Игроки Реал Мадрид в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرجیو بوسکتس هافبک اسپانیایی بارسلونا به پنالتی اعلام شده به سود رئال مادرید که راموس آن را گُل کرد، معترض است و آن‌ را سخت‌گیرانه می‌خواند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا ساعاتی قبل در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه 3 بر 1 برابر رئال مادرید مغلوب شد و سه امتیاز مهم این دیدار را از دست داد.

VAR کمک داور ویدیویی - اسپوتنیک افغانستان
کارشناس داوری: خطای لنگلت روی راموس پنالتی نبود

این پیروزی رئال مادرید برابر بارسلونا با واکنش‌های متفاوتی رو به رو شد، زیرا داور بازی در صحنه جنجالی برخورد لنگلت با راموس را در دقیقه 60 بازی، پنالتی اعلام کرد و کاپیتان رئال موفق شد آن پنالتی را گُل کند و تیمش را به پیروزی برساند.

سرجیو بوسکتس هافبک دفاعی بارسلونا اما معتقد است خطای لنگلت به روی راموس پنالتی نبود و داور بازی بسیار سختگیرانه عمل کرده است.

او در این مورد گفت:" در نیمه اول بازی عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم و در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم اما فکر می‌کنم که اعلام ضربه پنالتی تفاوت ها را رقم زد. شبیه چنین صحنۀ در بازی بتیس رخ داد اما هیچ گونه خطایی اعلام نشد. فکر می‌کنم که با سختگیری کامل این ضربه پنالتی اعلام شد. معتقدم در برخی موارد VAR به صحنه‌های مشکوک ورود می کند و در بعضی دیگر نه که این اصلا خوب نیست".

این در حالی‌ست که کومان نیز به این صحنه معترض است و کارشناس داور مارکا هم آن را سخت‌گیرانه عنوان کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала