Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روسونری در پی حفظ براهیم دیاز

© AP Photo / Antonio CalanniИгроки ФК "Милан" радуются голу, забитому в матче с ФК "Ювентус"
Игроки ФК Милан радуются голу, забитому в матче с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براهیم دیاز بازیکن قرضی رئال مادرید در آ ث میلان فصل جاری را دور از انتظار آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که براهیم دیاز ستاره قرضی رئال مادرید در ترکیب آ ث میلان ایتالیا به گونه قرضی با گزینه خرید دایمی سپری می‌کند، فصل جاری 2020/21 را فراتر از حد انتظار برای سران روسونری آغاز کرده و آنان را وادار ساخته تا او را حفظ نمایند.

او که در جنوری 2019 از منچسترسیتی به مادرید نقل مکان کرد، در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا رهسپار ایتالیا شد.

این هافبک 21 ساله نتوانست جایی در ترکیب زیدان برای خود پیدا کند و با بازگشت مارتین اودگارد وام داده شد.

سران مادرید که با عدم علاقه باشگاه‌ها به لوکا یوویچ روبرو شده‌اند تصمیم به جدایی براهیم دیاز گرفتند و نمی‌توانند زمان قابل توجهی برای او در فصل آینده تضمین کنند. در حالی‌که او فصل را با میلان آغاز کرده رهبران روسونری از قبل دوست دارند بازیکن جوان اسپانیایی را امیدوار نگه دارند.

 

میلان دوست دارد براهیم دیاز را حفظ کند!

به اساس گزارش کالچیو مرکاتو، استفانو پیولی و سران آث میلان از سازگاری سریع براهیم دیاز با ترکیب تیم بسیار شگفت زده شده‌اند و فکر می‌کنند که وی در حال حاضر یکی از عناصر مهم اعضای اصلی نیروی کار روسونری است. رسانه‌های ایتالیایی فاش کردند که مدیران باشگاه ایتالیایی در حال برنامه ریزی جلسه‌ای با همتایان رئال مادرید هستند تا درباره گزینه وام براهیم دیاز مذاکره کنند و بنابراین آنها می‌خواهند که اگر ملی پوش اسپانیایی سطح خوب‌اش را در طول فصل حفظ کند، او را در پایان فصل حفظ نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала