Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تأیید یک مسیر داغ برای کومان در نیوکمپ

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اریک گارسیا که به سوژه داغ رسانه‌های به خاطر انتقال به بارسلونا مطرح شده، همچنان شایعات در مورد انتقال وی پخش می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ اریک گارسیا در اولویت نقل و انتقالات بارسلونا در خط دفاعی می‌تواند در ماه‌های آینده به باشگاه تمرینی خود برگردد. انتخابی که توسط ویکتور فونت نامزد جانشینی جوزپ ماریا بارتومئو در راس بارسلونا کاملاً تأیید شده است.

پس از چندین هفته مذاکره در تابستان امسال سرانجام بارسلونا نتوانست با منچسترسیتی به توافق برسد تا اریک گارسیا را به کاتالونیا بازگرداند. در حالی که وی اولین قرارداد حرفه‌ای خود را در سال 2017 با سیتیزن‌ها امضا کرد مدافع میانی 19 ساله در تابستان سال آینده به پایان قرارداد خود می‌رسد و اکنون آرزو دارد که با وجود تلاش‌های پپ گواردیولا به باشگاه سابق خود بازگردد ولی سیتی تلاش دارد تا او را برای ماندن متقاعد کند. ملی پوش اسپانیایی که از تابستان امسال و عدم جذب ناتان آکه و روبن دیاز ناامید شده تصمیم خود برای عدم تمدید را تایید کرده است. بنابراین به نظر می‌رسد که فقط کافی است اریک گارسیا به بارسلونا برگردد و با وجود تمدید اخیر وی تا سال 2024 جانشینی جرارد پیکه را به عهده بگیرد. از بازیکنان آموزش دیده در لاماسیا خبر خوبی برای ویکتور فونت به نظر می‌رسید.

"این یک استخدام استراتژیک است"

ویکتور فونت نامزد جانشینی جوزپ ماریا بارتومئو طی مصاحبه‌ای با DiariARA به پنجره نقل و انتقالات بارسلونا و به ویژه شایعات مربوط به بازگشت احتمالی اریک گارسیا در کاتالونیا در ماه‌های آینده اشاره کرد. نامزد ریاست باشگاه بارسلونا از بازگشت احتمالی محصول خالص لاماسیا که بیشتر به جایگاهی برای تقویت است، بسیار راضی بود: "من می‌دانم که اریک گارسیا رنگ باشگاه را احساس می‌کند و از بازگشت به بارسا خوشحال شد. علاوه بر این او یک مدافع میانی است. وی اظهار داشت این یک استخدام استراتژیک است و بدین ترتیب برتری رونالد کومان تأیید می‌شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала