Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرزوی امباپه بازی با اسطوره برزیلی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه برای دستیابی به تیم 11 نفر افسانه‌یی‌اش در تاریخ پاری‌سن‌ژرمن دعوت شد و گفت دوست دارد در کنار ماکسول بازی کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه چند هفته بعد از نیمار در تابستان 2017 از آ.اس موناکو وارد PSG شد و این فرصت را داشت تا با بازیکنان بزرگ در باشگاه پایتخت بازی کند. علاوه بر ملی پوش برزیلی این بازیکن 21 ساله فرانسوی در کنار ستاره‌هایی مانند مارکو وراتی، آنخل دی‌ماریا و مارکینوش بازی می‌کندزیرا می‌داند که تیاگو سیلوا و ادینسون کاوانی را به عنوان هم تیمی در فصل گذشته در اختیار داشت. فقط در اینجا در حالی‌که او به وضوح خوشحال است که با چنین بازیکنانی به طور روزمره کار می‌کند بازیکنی وجود دارد که کیلیان امباپه دوست دارد با او در PSG بازی نماید یعنی ماکسول.

"دوست داشتم با او بازی کنم"

مدافع چپ برزیلی که بین سال‌های 2012 و 2017 از کنار PSG عبور می‌کرد چند هفته قبل از ورود کیلیان امباپه به پاریس به فوتبال خود پایان داد. سپس بازیکن برزیلی معاون آنترو هنریک شد و تنها در این نقش بود که مونگاسک سابق ماکسول را شناخت. یک تاسف واقعی برای قهرمان جهان 2018 شکل گرفته زیرا او اعتماد کرد هنگام انتخاب در ترکیب رویایی یازده از PSG به عنوان مدافع چپ استفاده شود. "مدافع چپ؟ ماکسول البته این کلاس داخل و خارج از باشگاه است. بازیکنی با کیفیت فنی فوق العاده بود. من فقط او را به عنوان یک رهبر می‌شناختم اما دوست داشتم با او بازی کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала