Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس در تلاش برای تمدید قرارداد پائولو دیبالا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه یوونتوس تایید کرده اند که این باشگاه در حال مذاکره برای تمدید قرارداد با ستاره آرجنتینی تیم شان است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه ایتالیایی یوونتوس در حال مذاکره برای تمدید قرارداد با پائولو دیبالا، ستاره آرجنتینی این باشگاه است. فابیو پاراتاچی، مدیر ورزشی بانوی در صحبت با نشریۀ «اسکای اسپورت» تایید کرد که باشگاه برای ادامه حضور دیبالا صمم است و قرارداد او تا سال 2022 با این باشگاه است.

پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دیبالا در یوونتوس راضی نیست

پاراتاچی در این باره گفت:«ما در حال مذاکره برای تمدید قرارداد پائولو دیبالا هستیم. او می‌خواهد بماند و ما نیز می‌خواهیم او را حفظ کنیم. او بخشی از آینده ماست. ما مذاکرات را برای یافتن توافق ادامه خواهیم داد.» دیبالا در شش هفته و در ماه‌های مارچ و اپریل چهار تست مثبت Covid-19 را تجربه کرد.

مدیر ورزشی بانوی پیر در این خصوص گفت:«دیبالا از نظر جسمی اکنون وضعیت بهتری دارد، زیرا فراموش نکنیم که او به دلیل آسیب دیدگی عضلانی به مدت دو ماه در خارج از منزل بود و سپس در آرجنتین به عفونت دستگاه گوارش مبتلا شد. درست است که او اکنون این فرصت را دارد که پس از چند بار دور زدن شروع کند. ما در حال بحث در مورد تمدید قرارداد هستیم.»

علیرغم اینکه دیبالا در غیاب کریستیانو رونالدو که در حال حاضر پس از آزمایش مثبت قرنطینه شده است، موفق به گلزنی نشد، پاراتیچی معتقد است که نگرانی‌های سلامتی و آسیب دیدگی دیبالا هنوز موجود است. دیبالا فصل گذشته در 33 بازی 11 بار گلزنی کرد و در پیروزی 2-0 لیگ قهرمانان در دینامو کیف به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала