Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو قانون‌شکنی کرده و زیر ذره‌بین است

© REUTERS / ALESSANDRO GAROFALOКриштиано Рональдо, фото из архива
Криштиано Рональдо, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر ورزش ایتالیا بار دیگر گفت که کریستیانو رونالدو از پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کنترل شیوع ویروس کرونا تخطی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، وینچنزو اسپادافورا وزیر ورزش ایتالیا که پیش از این مدعی شده بود خروج فوق ستاره پرتگالی یوونتوس از هتل این باشگاه پس از ابتلای دو تن از اعضای تیمش به کرونا تخلف بوده، بار دیگر گفته‌های اخیر خود را تکرار کرد.

Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
شانس آخر رونالدو برای رسیدن به نبرد با مسی

بالاترین مقام ورزشی ایتالیا در صحبت با یک شبکۀ تلویزیونی کشورش در این خصوص گفت:«رونالدو با خروجش از کشور، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرد. به همین دلیل تحقیقاتی را برای اثبات این موضوع آغاز کرده‌ایم.» وزیر ورزش ایتالیا می‌گوید خروج رونالدو از تورین برای رفتن به اردوی تیم ملی پرتغال نقض پروتکل‌های بهداشتی بوده چرا که مطابق این پروتکل‌ها پس از آنکه ابتلای دو تن از اعضای باشگاه یوونتوس به کرونا اثبات شد، سایر اعضا باید در قرنطینه می‌ماندند تا عدم ابتلای آنها به کرونا ثابت شود.

اسپادافورا، باشگاه یوونتوس و رونالدو مدتی است که بر سر این موضوع با یکدیگر وارد جنگ شده‌اند و در حالی که باشگاه و بازیکن تأکید دارند هیچ تخلفی از آنها سر نزده است. رونالدو پس از سفر به پرتگال با جت شخصی خود، در اردوی تیم ملی کشورش به کرونا مبتلا شد. بازگشت او به ایتالیا مشکلی به همراه نداشت چرا که با هماهنگی و کسب مجوز از تمام مقامات مرتبط صورت گرفت.

در این میان چیزی که باعث جنجال شده خروج رونالدو از قرنطینه در هتل باشگاه یوونتوس پس از اعلام ابتلای دو تن از کارمندان باشگاه به کرونا است. اسپادافورا در پایان صحبت‌هایش درباره احتمال تعلیق دوباره مسابقات فوتبال در ایتالیا گفت: فعلاً قصد نداریم مسابقات فوتبال حرفه‌ای را متوقف کنیم اما سری A حتی پروتکل‌های بهداشتی که خودش تعیین کرده بود را هم رعایت نکرده است.»

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала