Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایسکو: زیدان مرا دیر به بازی می‌فرستد و زود از زمین بیرون می‌کشد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر ایسکو
ایسکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره اسپانیایی رئال مادرید به دلیل کم بازی کردن در ترکیب از زیدان انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ایسکو ستاره رئال مادرید که از کم بازی کردنش برای این تیم ناراضی است در انتقادی بی سابقه به سرمربی‌اش زین الدین زیدان او را متهم کرد که به اندازه‌ای که باید به او بازی نمی‌دهد.

دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
کروس یا ایسکو، قربانی انتقال دیبالا به مادرید

ستاره اسپانیایی کهکشای‌ها روی سکوها به هم تیمی هایش مارسلو و مودریچ از زیدان شکایت می کند و این صحبت‌های او توسط دوربین‌های شبکه مویستار ضبط می شد. ایسکو به مارسلو و ایسکو می گوید زیدان یا او را بازی نمی‌دهد یا در دقیقه 80 به زمین می فرستد.

ایسکو با این اتفاق در خصوص زیدان گفت:«اگر او بخواهد مرا تعویض کند،‌ امکان ندارد به دقایق پایانی بکشد، من در دقیقه‌های 50 تا 60 بیرون کشیده می‌شوم. حتی بعضی اوقات او مرا بین 2 نیمه نیز بیرون کشیده است. اما اگر شرایط برعکس شود و بخواهد من را به میدان بفرستد،‌ هیچ وقت نشده که در دقیقه 60 به بازی بروم. همیشه این کار را بعد از دقیقه 80 انجام می‌دهد.»

ایسکو که ملی پوش اسپانیا است در دو بازی اخیر رئال مادرید یعنی پیروزی 3-1 در ال کلاسیکو و شکست 3-2 مقابل شاختار در لیگ قهرمانان به میدان فرستاده نشد. ایسکوی 28ساله در فصل جاری به ندرت برای رئال در میدان حاضر بوده. به طور کلی در 7 بازی و 630 دقیقه ایسکو برای رئال مادرید در این فصل 149 دقیقه  بازی کرده است. او تقریبا در 23 درصد اوقات بازی حضور داشته است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала