Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطوره لیورپول: هنوز اشتباهم برابر چلسی آزارم می‌دهد

عضو شوید
استیون جرارد کاپیتان سابق لیورپول در گفت‌و گویی یاد آور شد که هنوز اشتباهش برابر چلسی که سبب دریافت گُل و از دست رفتن قهرمانی برای سرخ‌ها شد، او را آزار می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول در فصل 2013-2014 خودش را به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس بسیار نزدیک ساخته بود اما در آخرین بازی‌های فصل در برابر چلسی شکست خورد و با از دست دادن سه امتیاز، قهرمانی را به منچسترسیتی واگذار کرد.

لیگ برتر انگلیس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیورپول و یونایتد از لیگ قهرمانان اخراج می‌شوند؟

در آن زمان و در دیدار برابر چلسی، استیون جرارد کاپیتان سرخ‌ها در محوطه جریمه اشتباه فاحشی انجام داد که باعث از بین رفتن تعادلش شد و از آن فرصت دمبابا استفاده کرد و دروازه این تیم باز کرد.

جرارد که عنوان قهرمانی را در کارنامه‌اش ندارد، حالا در گفت‌و گویی یادآور شد که بابت آن اشتباه تا حالا خودش را سرزنش می‌کند و آزار می‌بیند.

جرارد در این مورد به پروفورمنس گفت: " من سعی کردم کنارش بگذارم اما مدام برمی‌گردد، همیشه. چه چیزی باعث این اتفاق می‌شود؟ نمی‌دانم. تلویزیون، تصاویر. من همیشه واکنش نشان می‌دهم. من کسی هستم که زیاد فکر می‌کند. همیشه سعی می‌کنم که تجربه به دست آورم. این چیزی نیست که هر روز رخ بدهد اما لحظه بزرگی بود. من لحظات خوب بسیاری داشتم که در رویا هم نمی‌دیدم. اما زندگی حرفه‌ای دست پایین هم دارد. می‌دانم که آن اتفاق نه فقط من بلکه بسیاری را که سال‌های سال از باشگاه حمایت کرده بودند ناراحت کرد و هنوز هم برایم دردناک است. "

لیورپول فصل گذشته پس از 30 سال عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد اما جرارد در آن قهرمانی سهمی نداشت زیرا از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرده و در حالا حاضر عنوان سرمربی گلاسکو رنجرز فعالیت دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала