Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس باشگاه بارسلونا: نمی‌خواستم با فروش «لیونل مسی» حساب باشگاه را پر کنم

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's President Josep Maria Bartomeu
Barcelona's President Josep Maria Bartomeu - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوسپ ماریا بارتومئو می‌گوید لیونل مسی با خشمگین شدن نشان داده وضعیت باشگاه بارسلونا برایش اهمیت دارد.

به گزارش اسپوتنیک، جنجال‌های تابستانی باشگاه بارسلونا پیرامون عملکرد جوسپ ماریا بارتومئو و واکنش لیونل مسی با درخواست جدایی، با واکنشی از سوی رئیس باشگاه مواجه نشده بود.

Xosep Bartomeu - Barselona FK-nın prezidenti  - اسپوتنیک افغانستان
استعفای دسته جمعی هیئت مدیره بارسا منتفی شد؛ بارتومئو همچنان ایستادگی می‌کند
با این حال پس از مدتی بارتومئو در این باره توضیحاتی ارائه کرد:«آن زمان من تصمیم گرفته بودم که درباره این موضوع وارد بحث نشوم، چرا که اولویت‌مان این بود که مسی در پروژه جدید باشگاه حضور داشته باشد. الان هم تمایلی ندارم که درباره‌اش صحبت کنم، چرا که مسی کاپیتان ما است. من را متهم کردند که به مسی فشار آوردم تا او برود و از محل فروشش حساب‌های باشگاه را پر کنم اما اینطور نبود.»
رییس باشگاه کاتالانی‌ها در ادامه اظهار داشت:«ما هرگز قصد نداشتیم که با فروش مسی، یکی از رقبای مستقیم‌مان را قوی کنیم. ما برای گرفتن یک تصمیم تمامی جوانب آن را در نظر می‌گیریم. برای ما مهم است که خواسته و حرف‌های مسی را درک کنیم. عصبانی بودن و دلخوری او از وضعیت بارسلونا نکته خوبی است، چون بی‌تفاوتی یک بازیکن نسبت به شکست‌های تیمش چیز جالبی نیست و رویکرد مسی نشان داد که او هنوز هم جاه‌طلب است و برای پیروزی انگیزه دارد.»

بیش از دو ماه از زمانی که مسی خواهان جدایی از بارسلونا شد می‌گذرد و در این مدت کاپیتان آرجنتینی مصاحبه‌ای مفصل هم انجام داد و در آن انگشت اتهام را به سمت بارتومئو گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала