Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس و لشکری از مصدومان پیش از دیدار حساس با بارسلونا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر یوونتوس
یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با پنج مصدوم کلیدی، یوونتوس باید در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا برود.

به گزارش اسپوتنیک، سریال بدشانسی‌های آندره آ پیرلو در قامت مربی یوونتوس به پایان نرسیده و این مربی در یکی از جدی‌ترین محک‌های خود، یعنی بازی برابر بارسلونا باید با لشکری از مصدومان آماده بازی شود.

Leonardo Bonucci-Juventus - اسپوتنیک افغانستان
احتمال غیبت مدافع باتجربه یوونتوس در دیدار حساس برابر بارسا

در دیدارهای پیشین یووه، کیلینی و بونوچی به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شدند. کیلینی که به دلیل مصدومیت شدید، بخش زیادی از دیدارهای فصل گذشته تیمش را نیز از دست داده بود، حالا دوباره دچار مصدومیت شده و مشخص نیست تا چه زمانی از میادین دور خواهد بود.

البته اوضاع برای بیانکونری جایی بدتر شد که لئوناردو بونوچی، دیگر مدافع تورینی ها در بازی پیشین تیمش در دقایق پایانی به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد و هنوز مشخص نیست کی می‌تواند به ترکیب تیمش بازگردد. مصدومیت دو مهره اصلی یووه در خط دفاعی البته بدترین اتفاقی نیست که برای پیرلو افتاده.

سرمربی جوان بانوی پیر از سوی دیگر برای جانشین کردن یک بازیکن با بونوچی و یا کیلینی، ماتیاس دلیخت را نیز در اختیار ندارد. این مدافع هالندی که از ناحیه شانه دچار مصدومیت شده بود، اگرچه به تمرینات یووه بازگشته است اما نمی‌تواند با تمام توان در بازی با بارسا حاضر شود و استفاده از او در خط میانی می‌تواند تصمیمی ریسکی برای پیرلو باشد.

Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
شانس آخر رونالدو برای رسیدن به نبرد با مسی

به نظر می‌رسد که سرمربی یوونتوس در دیدار برابر بارسلونا از مریح دمیرال و دنیلو به عنوان مدافعان میانی استفاده کند و البته این دو نفر به هیچ عنوان اولویت‌های اصلی پیرلو نبوده‌اند؛ چراکه مشخصاً استفاده از یک مدافع کناری در پست دفاع وسط ایده خوبی نخواهد بود. البته یوونتوس الکس ساندرو، دیگر بازیکن کناری خود را هم در اختیار ندارد و احتمالاً فرابوتا در بازی برابر بارسا از ابتدا در زمین بازی حاضر شود.

البته مهمترین غایب یوونتوس در بازی برابر بارسلونا، کریستیانو رونالدو خواهد بود که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا قادر به همراهی یوونتوسی‌ها نیست و این لشکر مصدومان که البته همگی ستاره‌های بیانکونری محسوب می‌شوند، قطعاً کار را برای شاگردان پیرلو سخت می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала