Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکاکو به دنبال عبور از رکورد اروپایی رونالدو

© REUTERSروملو لوکاکو
روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم بلجیمی و موفق اینتر در صورتی که بتواند در دومین بازی اروپایی این فصل گلزنی کند به رکورد فوق ستاره پرتگالی یوونتوس نزدیک خواهد.

به گزارش اسپوتنیک، مهاجم موفق این روزهای اینتر که از آمادگی بالایی برخوردار است می‌تواند با گلزنی در بازی امشب اینتر یک قدم به شکستن رکورد رونالدو نزدیک‌تر شود.

Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پاسخ زلاتان به لوکاکو: میلان پادشاه نه بلکه خدا دارد

اینتر در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب برابر شاختاردونتسک اوکراین می‌رود. لوکاکو هم که این روزها ستاره اینتر است و آماری فوق‌العاده برای خود ثبت کرده امشب می‌تواند در صورت گلزنی مقابل شاختار برای دهمین بازی پیاپی اروپایی گلزنی کند و به رکورد رونالدو نزدیک شود.

انتظار می‌رود که کونته طبق معمول بازی‌های قبلی اینتر، مهاجم سابق منچستریونایتد را در ترکیب اصلی مقابل نماینده اوکراین به میدان بفرستد و به همین دلیل او می‌تواند به یک قدمی رکورد رونالدو که در 11 بازی اروپایی متوالی گلزنی کرده است برسد، البته تفاوت مهمی که رکورد لوکاکو با رکورد رونالدو خواهد داشت در این است که 11 بازی متوالی تؤام با گلزنی رونالدو در لیگ قهرمانان بوده و در حالی که نیمی که گل‌های لوکاکو در 9 بازی اروپایی قبلی‌اش در لیگ اروپا بوده است.

لوکاکو در آگوست 2019 از منچستر یونایتد به اینتر پیوست و امسال سال دومی است که پیراهن آبی و مشکی را بر تن می‌کند. او در 7 بازی اخیر اینتر 5 گل زده که شامل بریس او مقابل مونشن گلادباخ هم می‌شود. لوکاکو هم اکنون از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала