Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچسترسیتی هنوز خواهان جذب ایسکو است

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر ایسکو
ایسکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچسترسیتی همانند سال گذشته، ایسکو بازیکن نیمکت‌نشین رئال‌مادرید را زیر نظر دارد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچسترسیتی تمایل دارد در پنجره بعدی نقل‌وانتقالات، ایسکو بازیکن نیمکت‌نشین رئال‌مادرید را به خدمت بگیرد.

ایسکو - اسپوتنیک افغانستان
ایسکو: زیدان مرا دیر به بازی می‌فرستد و زود از زمین بیرون می‌کشد

ایسکو با توجه به این که در رئال باز هم نیمکت‌نشین شده، بدش نمی‌آید از جمع کهکشانی‌ها جدا شود و به تیم دیگری برود. پیشنهاد منچسترسیتی برای او مثل قبل پابرجا است و این بازیکن 28 ساله با مبلغ 40 میلیون یورو در دسترس سیتیزن‌ها قرار دارد.

ایسکو در صورتی که به آبی‌پوشان منچسترسیتی ملحق شود، می‌تواند جالی خالی داوید سیلوا را پر کند، بازیکنی که در تابستان اخیر به حضور 10 ساله‌اش در من‌سیتی پایان داد. پس از اینکه اعتراض این بازیکن به نیمکت‌نشینی‌هایش در رئال مادرید علنی شد، این باشگاه اسپانیایی حالا در حال برنامه‌ریزی برای فروش او در پنجره زمستانی پیش‌رو است.

ایسکو که از سال 2013 در عضویت باشگاه رئال مادرید است و در این مدت به این تیم برای کسب 16 جام مختلف از جمله دو قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده، این فصل تنها در چهار بازی (147 دقیقه از 360 دقیقه ممکن) به میدان رفته است. قرارداد کنونی او با رئال مادرید هم تا پایان ماه ژوئن 2022 اعتبار دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала