Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو بازهم تست مثبت داد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آزمایش ویروس کرونا از کریستیانو رونالدو دوباره مثبت تشخیص شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو پس از دوباره مثبت تشخیص شدن آزمایش کرونای وی در دیدار امشب چهارشنبه لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا حضور نخواهد داشت.

سوپراستار یوونتوس از زمانی که (13 اکتوبر) آزمایش‌اش برای کوید19 مثبت شد، در خانه قرنطین کرده و امیدوار بود که در مسابقه لیگ قهرمانان اروپا در تورین برابر لیونل مسی رقیب خود برگر خواهد گشت.

یوفا فقط 48 ساعت قبل از بازی (به دلیل بار ویروسی بسیار کم) به رونالدو اجازه داد آزمون جدیدی انجام دهد اما این مهاجم نتیجه مثبت دیگری را ثبت کرد.

رونالدو پس از بازی در پرتگال مقابل فرانسه و اسپانیا و گرفتن عکس تیمی هنگام شام، روزهای کرونایی را تجربه کرد. وی همچنین هفته گذشته برای بار دوم آزمایش مثبت نشان نداد.

رونالدو مشتاق بازگشت و افزودن فصل هیجان انگیز دیگری به برخوردهای خود با مسی است.

دیدار مجدد رونالدو با رقیبش انتخاب روابط بود که گروه‌های لیگ قهرمانان قرعه‌کشی شدند.

این دو از زمان بازی نیمه نهایی رئال مادرید و بارسلونا در فصل 2011-2012 در لیگ قهرمانان اروپا، تا کنون رو در روی هم قرار نگرفته‌اند.

فوق ستاره پرتگالی قبلاً سه مسابقه برای یوونتوس را از دست داده، شاگردان پیرلو هفته گذشته در لیگ قهرمانان دینامو کیف را شکست دادند اما در سری آ دو تساوی پشت سر هم کسب کردند.

با این حال برنده 5 بار توپ طلا هنگامی که پس از آزمایش مثبت بیماری از پرتگال به ایتالیا رفت متهم به نقض قوانین ویروس کرونا شد.

وزیر ورزش ایتالیا وینچنزو اسپادافورا در پاسخ به این سوال که آیا رونالدو با استفاده از آمبولانس هوایی خصوصی قوانین کوید19 را نقض کرده، به رادیو رای گفت: "من فکر می‌کنم اگر مجوزهای خاصی از طرف مقام بهداشت وجود نداشت."

خبر سومین آزمایش مثبت رونالدو، آندره پیرلو مربی یوونتوس روی بازیکنان موجود برای رقابت برابر بارسلونا حساب خواهد کرد.

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "ما روی بازیکنانی که در دسترس داریم حساب خواهیم کرد. بارسلونا قدرتمند است و قهرمانان بزرگی دارد، ما باید یک بازی عالی انجام دهیم. بازیکنان مطمئناً باید فداکاری کنند و یک بازی عالی را انجام دهند. من با چهار بازیکن عقب جلو خواهیم رفت زیرا فقط چهار مدافع دارم. بنابراین، ما این‌گونه ادامه خواهیم داد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала