Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین فصل امیدوار کننده هازارد

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد دیشب به دلیل بازگشت دیرهنگام به عنوان بازیکن تعویضی رئال مادرید وارد زمین شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین‌الدین زیدان در کمال تعجب هازارد را در دقیقه 70 وارد بازی کرد، وقتی‌که بعد از گذشت چند ماه از کنار زمین به جای وینیسیوس جونیور در بورسیا-پارک جایگزین شد.

هازارد در 24 دقیقه حضورش در زمین خوب بازی کرد و تقریباً یک گل برای کریم بنزما ساخت اما بازیکن فرانسوی فقط تورهای جانبی را پیدا کرد.

این بازیکن 29 ساله از 7 آگست به میدان نرفته بود زمانی‌که تیم‌اش در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی مقابل منچسترسیتی از لیگ قهرمانان حذف شد.

هازارد قصد داشت در اواخر سپتامبر به دیدار رئال وایادولید برگردد ولی مشکلات بیشتر مصدومیت او را از حضور در آن بازی باز داشت.

او اولین بازی خود را در رئال مادرید مقابل لوانته فصل گذشته انجام داد وقتی که در تابستان آن زمان با خرید از چلسی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین گردید.

در بهترین دوران حرفه‌ای خود هازارد در پایتخت اسپانیا با آسیب دیدگی روبرو شده و این مُهاجم از زمان ورودش به سال 2019 تاکنون توانسته فقط 38 درصد از مسابقات تیمش را انجام دهد.

رئال مادرید معتقد است که هازارد سرانجام به مصیبت مصدومیت خود پایان داده و اکنون او می‌تواند بازیکنی باشد که همه از او انتظار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала