Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدال با یوونتوس فرصت نهایی برای گریزمان

© AFP 2023 / Josep LagoФорвард испанского футбольного клуба "Барселона" Антуан Гризманн на матче с "Хетафе" в Барселоне, Испания
Форвард испанского футбольного клуба Барселона Антуан Гризманн на матче с Хетафе в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دلیل مصدومیت فلیپه کوتینیو در جریان ال‌کلاسیکو، قرار است آنتوان گریزمن در بازی امشب با یوونتوس بازی کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا پس از این‌که فلیپه کوتینیو ستاره برزیلی‌اش در جریان شکست 3-1 در ال‌کلاسیکو برابر رئال مادرید از ناحیه ران دچار کشیدگی شد، قرار است در مصاف امشب با یوونتوس از گریزمن استفاده نماید.

بازیکن فرانسوی احتمالاً در پُست هافبک هجومی شروع می‌کند. او در این فصل از شانس زیادی برخوردار نبوده و دو بازی را از نیمکت آغاز كرده و به وضوح در تلاش است تا رونالد كومان را در مورد نقش خود متقاعد كند.

انتقاد او از نحوه مدیریت مربی جدیدش در تیم فقط باعث تنش بیشتر اوضاع شده و گریزمان را از ثباتی که هنوز در بارسلونا نمی‌یابد دور کرده است.

در برابر یوونتوس او فرصتی برای درخشش دارد. گریزمان می‌تواند آنچه را که پیشنهاد دارد به دنیای فوتبال نشان‌دهد، دقیقاً مانند اتلتیکومادرید که در سه دیدار قهرمان ایتالیا را دو بار شکست داد.

در فصل جاری گریزمان 5 بازی انجام داده که از ابتدا 4 دیدار انجام داده و 272 دقیقه به وقت خود اضافه کرده است. هرچند که تنها 9 دقیقه در ال‌کلاسیکو انجام شده اما او هنوز موفق به گلزنی نشده است.

پس از تساوی برابر رئال مادرید او یکی از کسانی بود که با انتقاد روبرو شد و هیچ تأثیری در تعویض تیم نداشت زیرا پدری 17 ساله در ترکیب اصلی ترجیح داده شد.

 

عکس این برای کوتینیو است

از نظر کوتینیو وضعیت کاملاً معکوس است، با توجه به این‌که او در هفته‌های ابتدایی فصل بسیار عالی بوده و از پشتیبانی کومان برخوردار است.

او امیدوار است که این فقط یک دست انداز در جاده باشد که حرکت وی را مختل می‌کند اما اندکی بیشتر با بهبود سریع این کشیدگی ران برای ادامه چگونگی استقرار در نیوکمپ بعد از یک سال حضور در بایرن مونیخ بسیار مهم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала