Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی خداحافظی کند، تلویزیون خانه‌ام را دور می‌اندازم

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси после матча против "Наполи" в Испании
Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستین ویری ستاره سابق تیم ملی ایتالیا مسی را هری پاتر دنیای فوتبال نامید.

به گزارش اسپوتنیک، کریستین ویری ستاره سابق تیم ملی ایتالیا که زمانی ماشین گلزنی یوونتوس ایتالیا بود، شب گذشته به عنوان کارشناس دیدار بارسا و یوونتوس به تمجید خاص از ستاره کاتالانها پرداخت.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
روزهای تلخ رونالدو؛ کریس درخشش مسی را از پردۀ تلویزیون تماشا کرد + کاریکاتور
او پس از پایان این بازی در خصوص فوق ستاره آرجنتینی بارسا  گفت:«مسی یک جادوگر است. او مانند هری پاتر در دنیای فوتبال می‌ماند و زمانی که بازی‌اش را متوقف می‌کند من تلیوزیون را کنار می‌گذارم و حتی نمی‌خواهم با تلویزیون همکاری کنم. ترجیح می‌دهم در شبکه‌های تلویزیونی سریال و فیلم ببینم زیرا زمانی که او فوتبال بازی نمی‌کند چیزی برای مشاهده وجود ندارد. »
ویری در ادامه در باره بازی بارسا گفت:«باید واقعیت را بگوییم. بارسا فوق‌العاده بود و می‌توانست 6 الی 7 گل به ثمر برساند. بازی جذابی را از آنها شاهد بودیم. من نمی‌دانم که چطور آنها مقابل رئال مادریرد هفته گذشته شکست خوردند چرا که هر کس عملکرد این تیم مقابل یوونتوس را شاهد بود، باور نمی‌کرد که بارسلونا هم می‌تواند شکست بخورد.»

نکته ویژه این دیدار نقش لیونل مسی در این برد بود. او ابتدا با پاس زیبایش زمینه ساز گل اول آبی‌اناری‌ها شد که توسط عثمان دمبله به ثمر رسید و در واپسین دقایق این مسابقه نیز توانست گل دوم بارسلونا را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه بانوی پیر کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала