Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سلطنت دوباره بارسلونا در اروپا

© REUTERS / ALBERT GEAلئو مسی - بارسلونا
لئو مسی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های اخیر بارسلونا را به شدت مجازات کرده است، به خصوص در زمینه‌های مختلف و در برابر حریفان مشهور.

به گزارش اسپوتنیک؛ خاطرات بایرن مونیخ و 8-2 سریعاً به ذهن خطور می‌کند اما فاصله زیادی با شکست برابر لیورپول و آ اس رُم ندارد. حتی یوونتوس نیز در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی خود در تورین در فصل 2016/17 با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد و در آن زمان بیانکونری در کاتالونیا به تساوی بدون گل رسید.

چهارشنبه‌شب بارسلونا بار دیگر نمایش فوق العاده‌ای در اروپا ارائه داد. در مقابل یک حریف مشهور در تورین، علی‌رغم غایبان فراوان، رونالد کومان مسابقه را در سرعت 100 مایل در ساعت آغاز کرد و در 5 دقیقه اول آنها قبلاً سه شوت به سمت دروازه داشتند و که از طریق آنتوان گریزمان به تیر دروازه برخورد کرد.

Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время празднования гола  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیروزی دو گله بارسا با چاشنی درخشش مسی در غیاب رونالدو، مرهمی برای التیام درد باخت ال کلاسیکو

بارسلونا از هر نظر بهتر از بیانکونری مسابقه را پیمود. فشار آنها بسیار حمایت کننده و موثر بود. آنها فوتبال یک لمسی بازی کردند و سرعت بیشتری را به مسابقه وارد کردند. آنها از دور شلیک کردند. آنها مستقیماً در حال گذار بودند و آنها دیرتر از برتری عددی برای جمع بندی سه امتیاز نهایت استفاده را بردند.

اگر چیزی را می‌توان به گردن بارسلونا انداخت این است که آنها موقعیت‌های زیادی برای گلزنی از دست داده‌اند. در مورد بقیه آنها این کار را کردند.

مدیریت پیچیده مدافعان میانی نیز به خوبی پیش رفت و رونالد آراوخو به جای جرارد پیکه محروم بازی کرد. او خوب کار نمود تا این‌که یک ضربه را زد. و بعداً فرانکی د یونگ در پُست دفاع میانی پر شد موقعیتی که موقعیت حرفه‌یی او نیست.

با این حال هیچ کس نباید فراموش کند که این فقط یک بازی بود. این عمل‌کرد باید تکرار شود، زیرا لازم به یادآوری است که همین تیم انجام داده است، به عنوان مثال در 20 دقیقه گذشته مقابل رئال مادرید یا در استادیوم کلنیوم آلفونسو پرز مقابل ختافه.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала